Hotpoint konsept mağazaları Ankara ve Eskişehir’de açıldı


Dünyanın en önemli beyaz eşya üreticilerinden Whirlpool Corporation, Türkiye’deki yatırımlarına tüm hızıyla devam ediyor. Firma Hotpoint markası ile 20-21 Temmuz tarihlerinde, önce Eskişehir’de Eldem Ticaret A.Ş., daha sonra Ankara’da Gümüşçü DTM ile yeni mağaza açılışlarını sürdürdü. Her iki açılış Whirlpool Corporation Türkiye Genel Müdürü Gabriele Esposito'nun katılımıyla gerçekleşti. 

 

 

 

hotpoint1

Her iki açılış töreninde konuşma yapan Whirlpool Corporation Türkiye Genel Müdürü Gabriele Esposito, “Hotpoint mağazalarımızı dünya klasmanında bir perakendecilik anlayışıyla yeniden lanse ediyoruz. Ankara'daki ve Eskişehir’deki ikinci Hotpoint konsept mağazaları da bu anlayışa uygun olarak; tüketicilerin müşteri deneyimini maksimum düzeyde yaşayacağı, demoları görebildiği, ürünlere dokunabildiği, ürünlerin en güzel şekilde teşhir edildikleri bir mağazalar olarak Ankaralıların ve Eskişehirlilerin hizmetine sunduk” dedi.

Hotpoint'in artık tüketici trendlerine ve isteklerine daha çok önem veren daha sıcak bir marka haline geldiğini vurgulayan Esposito şöyle konuştu: '' Hotpoint markasını Ankara ve Eskişehir mağazalarımızda ve Türkiye'nin dört bir yanındaki tüm diğer satış noktalarımızda, tüketiciye daha yakın daha sıcak ve gerçekten Türk tüketicisine hitap edecek şekilde konumluyoruz. Hotpoint markasının arkasındaki güçlü ürün gamını da pazarın ihtiyaçlarına göre daha da güçlendiriyoruz.”

hotpoint2

Whirlpool Corporation Türkiye Satış Direktörü Tuncer Gülsaran ise, açılışlarda yaptığı konuşmada,  “Hotpoint, 106 yıllık geçmişiyle çok köklü ve güçlü bir marka. Türkiye genelinde tüm kanallar bazında binden fazla noktada satış yapıyoruz. Hedefimiz, büyümemizi sağlıklı ve karlı bir şekilde sürekli arttırmak. Yeni konsepte hem iş ortaklarımızdan hem de tüketicilerden ilgi büyük. Bu da hedeflerimiz doğrultusunda emin adımlarla ilerlediğimizin önemli bir göstergesi. Hotpoint markasının yalnızca tasarımıyla değil, ilgi çekici ve şık mağaza konseptleriyle de tüketicilerin satın alma davranışlarını olumlu yönde etkilemesini arzu ediyoruz” diye konuştu.

 

Dağıtım Kanalı Genel Yayın Yönetmeni Yıldırım Söylemez, Hotpoint mağazalarının açılışları doğrultusunda, Whirlpool Corporation Türkiye Satış Direktörü Tuncer Gülsaran, Whirlpool Corporation/Indesit Company Geleneksel Kanal Satış Direktörü Özkan Yıldırım,  Eldem Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Eldem ve Gümüşcü DTM Sahibi Mehmet Gümüşcü'yle röportaj gerçekleştirdi. Sizlere bu röportajları sunuyoruz. 

 

“Markamızı dünya lideri bir markaya yakışır şekilde temsil etmeyi hedefliyoruz”

Whirlpool Corporation Türkiye Satış Direktörü Tuncer Gülsaran, doğru bir ticari politika ile yola çıkarak markalarını pazarda dünya lideri bir markaya yakışır şekilde temsil etmek gerekliliği ile kısa vadeli satış kaybını göze aldıklarını aktardı

Kendinizi tanıtarak sektör geçmişinizden ve tecrübelerinizden söz eder misiniz?

tuncaygülsaran

1971 Ankara doğumluyum. 1994’te ODTÜ Metalurji Mühendisliği'nden mezun olduktan sonra, Group SEB bünyesinde bulunan Tefal İstanbul’da çalışmaya başladım. Bir süre satış temsilciliği yaptıktan sonra aynı şirkette sırasıyla Bölge Satış Müdürü, Grup Ürün Müdürü, Ticari Pazarlama Müdürü, Ticari Pazarlama ve Müşteri Hizmetleri Direktörü, Perakende ve Müşteri Hizmetleri Direktörü, Geleneksel Kanal Satış ve Müşteri Hizmetleri Direktörlüğü ve son olarak Perakende ve Satış Direktörlüğü görevlerinde bulundum. 22 yılın ardından Temmuz 2016’da Whirlpool Corporation  Türkiye'de Satış Direktörü olarak göreve başladım.

 Firmadaki görevleriniz ve sorumluluk alanlarınız nelerdir kısaca bahseder misiniz?

Türkiye ve KKTC’deki tüm kanalların satışlarından ekibimle beraber sorumluyum.

Uzun yıllar Tefal'deki başarılı çalışmalarınızdan sonra Whirlpool ‘a geçtiniz, buraya ne gibi yenilikler getirmeye ve neleri değiştirmeye geldiniz?

Whirlpool Corporation'ın Indesit Company’i aldıktan sonra Türkiye’deki en önemli misyonu mağazacılık ile büyümekti. Türkiye’de çok başarılı olmuş Groupe SEB’de dünya çapında 'Best Practice' seçilmiş Tefal Shop perakendeciliğinin 'Takım Kaptanı' olarak geçirdiğim yıllardan ve edindiğim tecrübelerden sonra, gerçek Hotpoint mağazacılığının oluşma ve gelişme sürecine katkıda bulunmak için buradayım. En büyük motivasyonum beyaz eşyada bir dünya devi olan Whirlpool Corporation’ın mağazacılık operasyonlarının dünya çapında verimliliğe kavuşması.

Son yıllarda kaybedilen pazar paylarından sonra, bayilerin markanıza olumsuz bakışlarını değiştirmek için ne gibi çalışmalara başladınız? Ve neler yapmayı planlıyorsunuz?

Son yıllarda kaybedilen pazar paylarının pek çok sebebi var ancak 2016’daki kaybımızın sebebi biziz. 2016’da bayilerimize yaşadıkları sorunları sorduğumuzda; spot pazarından, internet fiyatlarından, çeşitli rekabet problemlerinden ve reklam/tanıtım eksikliğinden bahsediyorlardı. Bunun üzerine, önce spot satışı kesmek, doğru bir ticari politika ile yola çıkarak markamızı pazarda dünya lideri bir markaya yakışır şekilde temsil etmek gerekiyordu.

Bu bakış açısıyla, kısa vadeli satış kaybını göze almamız gerekiyordu. Bu kaybı bilerek ve isteyerek yaşadık. Whirlpool EMEA yönetimi de bu konuda arkamızda durdu. Bugün baktığımızda  geçmişe oranla spot ve haksız rekabet konusundaki şikâyetler minimuma inmiş durumda. Reklam ve tanıtım yatırımlarımıza ağırlık verdik ve düzenli iletişim faaliyetlerine başladık. Bayilerimizin tekrar bizimle büyüme kararı almalarını sağladık. Daha dün bir bayimizle yediğimiz öğle yemeğinde bana “Ariston bir efsane idi. Bu sene yaptığınız uygulamalarla artık Hotpoint markanızla efsanenin geri döndüğünü hissettirdiniz” dedi.  Herhalde beni bundan daha mutlu eden bir şey olamazdı.

Türk perakendecisinin ve perakendeciliğinin yapısını ve uluslararası perakendecilikten farkını anlatır mısınız?

Uluslararası perakendecilik tamamen kar odaklı bir yapı ve kar odaklı bir ticari ilişkidir. Aslında ticaretin tanımında 'kar' zaten yer alır.  “Türkiye’de bundan değişik olan ne” derseniz cevabım şudur: Türk ticaret adamı, tabi ki kar etmek ister ama gün gelir bir ürünü veya markayı sadece o şirketi sevdiği, sadece o markanın temsilcilerine olan güveni sebebiyle satar. Türk insanı da alışverişi öncelikle sevdiği, kendine yakın gördüğü, aralarındaki ilişkide 'sıcaklığı' yakalayabildiği mağaza ya da zincirden yapar. Türk perakendeciliğinin Avrupa ya da Amerika perakendeciliğinden farkı budur. Onlarda 'sistem ve kar',  bizde ise 'insan ve ilişki' ön plandadır.

Uluslararası  bir firmanın  stratejik bir görevinde bulunuyorsunuz, firmanız sizden ne bekliyor? Bütçeniz buna uygun mu?

Az önce de bahsettiğim gibi benim buradaki misyonum bir dünya liderini, bir dünya lideri gibi satmak, sattırmak ve bu ölçekte bir perakende bayiler zinciri haline getirmek. Arkamızda gerçek bir dev var. Bu dev istediği anda istediği yatırımı yapmaya her an hazır. Tek yapmamız gereken doğru planı sunup doğru yolda ilerlediğimizi göstermek. Bunu da başardığımıza inanıyorum. Hem marka tanıtımı için reklam bütçelerimiz hem de mağazacılık için ayrılan bütçelerimiz son derece yeterli. Hatta Indesit Company tarihinin en büyük bütçeleri söz konusu.

Whirpooldaki hedefleriniz nelerdir ?

Öncelikli hedeflerimiz arasında yeni konsept mağazalarımızı artırarak pazarda hak ettiğimiz yere ulaşmak bulunuyor. 2018’de 50 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz. Bir diğer hedefimiz ise neredeyse markanın kuruluşundan beri iş ortağı olduğumuz yerel zincirlerdeki liderliğimizi pekiştirmek.

Yabancı bir yatırımcı olarak Türk ekonomisini ve pazarını değerlendirebilir misiniz?

Whirlpool’un Indesit Company’i almasındaki en önemli sebeplerden biri Türkiye pazarıdır. Türkiye sürekli büyüyen, dinamik ve gelecek vadeden bir pazar. Bu ülkede aile kavramına verilen değer pazara olan inancımızı artırıyor.  Kurulan her yeni yuva, beyaz eşya pazarının hacmini ve dinamikliğini korumasını sağlıyor. Avrupa ülkelerine göre en büyük farkımız bu, bana göre.

Eklemek istediğiniz bir konu var mı?

Dünyanın en büyük beyaz eşya üreticilerinden birisiyiz ve ürünlerimize ve Türkiye pazarındaki iş ortaklarımıza güveniyoruz. Bu sinerji ile ilerideki günlerde güzel işler yapacağımızı düşünüyorum.  

 

Whirlpool, yüzde 100 sell out odaklı mağazacılığa yöneliyor

Whirlpool Corporation/Indesit Company, yüzde 100 sell out odaklı tabelalı, yatırımlı mağazacılığa adım atarken, bu yolda ilerlemeye devam ediyor. Whirlpool Corporation/Indesit Company Geleneksel Kanal Satış Direktörü Özkan Yıldırım, gerçek anlamda, yüzde 100 sell out odaklı bir marka olmak için mücadele ettiklerini dile getiriyor.   

özkanyıldırım 

Sektör geçmişinizden ve tecrübelerinizden söz eder misiniz?

Beyaz eşya sektörüne ilk kez 1992 yılında İzmir’deki Tatiş Holding bünyesinde yer alan Elpa AŞ’de  Samsung beyaz eşya ve elektronik ürünlerinin bayi pazarlaması ile başladım. Daha sonra, sırasıyla  Profilo Dağıtım AŞ ve General Electric’de çalıştım. 1998 yılından bu yana da İndesit Company’de görev almaktayım. 25 yıla varan tecrübemle, satışın her kademesinde görev almış, sahadan gelen, işin tabiri  ile çantadan yetişen birisiyim.

Firmadaki görevleriniz ve sorumluluk alanlarınız  nelerdir kısaca bahseder misiniz ?

Whirlpool Corporation/İndesit Company şirketinde geleneksel kanal satış direktörü olarak görev yapıyorum. Sorumluluk alanlarım içinde, geleneksel kanal diye tabir ettiğimiz 650 bayi satış noktamızın yönetimi, ankastre satış departmanının çalışmaları ve Türkiye’deki tüm distribütörlerin kontrolü bulunuyor. Ayrıca, Kıbrıs satış ve organizasyonunun faaliyetlerinden sorumluyum.

Perakendeciye ve perakendeciliğe bakışınız nasıl?

Tüketiciler bugün sadece ihtiyaçlarını karşılayan ürün ve hizmetler değil, bunun yanında manevi yönlerine dokunacak deneyimler ve iş modelleri arıyorlar. Şirketlerin tüketicileri bütünlüğe sahip insanlar olarak görmesi gerekir. Pazarlamacılar, onların endişe ve arzularını anlayarak, tüketicilerin hem aklına, hem duygularına hem de ruhuna hitap edebilmelidir. Bunun için 3 temel alınmalıdır; marka kimliği (identity),marka algısı ve marka imajı (image). İşin özü olarak, dürüstlük, özgünlük ve sahiciliğin kazanacağını söyleyebiliriz.

Uzun bir sessizlik döneminden sonra fırtına gibi tekrar piyasalara döndünüz, bu dönem içinde iş yapış şeklinde bir değişim mi oldu? Bu dönemde, ne gibi kayıp ve kazançlarınız ortaya çıktı?

Evet, haklısınız. Whirpool’un misyon, vizyon ve değerlerini de içeren yeni bir yapılanma süreci içine girdik. Değişimin, iş yapış şeklimizden başlaması gerektiğini hissederek; yeni ürünler, yeni ticari politika, yeni konsept mağaza yatırımı, bayi konsey toplantıları ve yüzde 100 sell out odaklı ulusal ve lokal kampanyalar, reklam çalışmaları ile hızlı bir giriş yaptık. Bu çabaların karşılığı olarak, hem var olan iş ortaklarımızla hem de yeni iş ortaklarımız ile yeni satış noktaları açarak yola hızla devam ediyoruz.

Şirket birleşme sürecinde yaşanan durağan dönemi gayet doğal karşılıyorum. Bunu telafi edebilmek için çalışmalarımızı hızlandırdık. Uzun süre çok markalı pazarın içerisinde devam eden bir markadan, yüzde 100 sell out odaklı tabelalı, yatırımlı mağazacılığa daha keskin adımlar attık ve bu yolda ilerlemeye de devam ediyoruz. Bu çalışmalarımızın sonucunda, markamızın pazardaki güven endeksinin hızla yükselmesi, beni en çok mutlu eden gelişme olarak ortaya çıkıyor.

Perakendeci ve bayi sayınız şu anda ne kadar?

Hotpoint ve Indesit markalarımız çerçevesinde, kendi satış organizasyonumuzla, 650 bayi, bin mağaza satış noktamız ve distribütörlerimiz ile de binin üzerinde Türkiye genelinde bayi satış noktamız bulunmaktadır.

Önümüzdeki dönemlere yönelik hedefleriniz neler?

Önümüzdeki 3 yıllık stratejik hedefimiz olarak, 200 Hotpoint yatırımlı mağaza açıp, pazardaki pazar payımızı iki katı büyütmeyi belirledik.

Tüketici odaklı bayi oluşturmak istediğinizi söylediniz. Tüketici odaklı bayi ne demek, açıklar mısınız?

Evet, bu benim en çok sevdiğim söz. Gerçek anlamda, yüzde 100 sell out odaklı bir marka olmak için mücadele ediyoruz. Artık ürünü bayimize satmaktan çok, tüketicilerimize ürünü satmak için çaba gösteriyoruz. Tüketicilerimiz gibi düşünmeye çalışıyoruz. Onlara ulaşabilmek için, bayilerimizle bir araya gelip toplantılar yapıyoruz. Bölgesel hatta ilçeye, yörenin insanına özel ürün ve kampanyalarla hizmet vermeye çalışıyoruz.

Hotpoint Mağazalar Konseyi’nin işleyişi nasıl oluyor? Kimler, bu konseyin içinde yer alıyor?

Yakın zamanda, sizlerin de iştirak ettiği konsey toplantılarımızı, Türkiye coğrafyasından değişik bölgelerdeki şehirlerde bulunan bayilerimizle, özellikle Hotpoint yatırımcılarımızla ve de arkamıza yeni katılmak isteyen yeni bayi adaylarımızla birlikte gerçekleştirdik. Her üç ayda bir, bir araya gelerek yeniliklerimizi, kampanyalarımızı, neleri nasıl yapmamız gerektiğini, daha iyiye nasıl ulaşabileceğimizi sektörde yatırımcılarımızla nasıl gelişebileceğimizi değerlendiriyoruz. Karşılıklı fikir alışverişinde bulunarak, tüketicilere en doğru şekilde ulaşmaya çalışıyoruz.

Eklemek istediğiniz bir konu varsa, ilave eder misiniz?

Son olarak söylemek istediğim şu: Whirlpool olarak,  müşterilerimizi seviyoruz, rakiplerimize saygı gösteriyoruz. Değişime duyarlıyız ve dönüşüme hazırız. İsmimize sahip çıkıyoruz ve kim olduğumuz konusunda açığız. Her zaman adil bir fiyatla iyi bir teklif sunuyoruz. Her zaman ulaşılabiliriz, şeffaf bir politika izliyoruz. Yaptığımız işin bir hizmet olduğunu biliyoruz. Kalite, maliyet ve teslimat açısından iş süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz.

 

“Eski usullerle perakendecilik bitti”  

 Eldem Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Eldem, perakendeciliğin sürekli aktif olmayı gerektirdiğini belirterek, eski usullerle perakendecilik döneminin sona erdiğini ifade etti.  

ibrahimeldem_1

Eldem Şirketler Grubu’nu kısaca tanıtır mısınız?

Eldem Şirketler Grubu; dayanıklı tüketim malları, mobilya ve gayrimenkul sektöründe faaliyet göstermektedir. Yatırımlarımızın tamamı Eskişehir’de bulunmaktadır.

İbrahim Eldem’den söz eder misiniz?

1964 yılında Eskişehir Sarıcakaya’da dünyaya geldim. Evli ve 2 çocuk babasıyım.

Lise mezunuyum. Küçük yaşlardan itibaren babamın ve ağabeylerimin yanında ticaretin içinde yer aldım.

Perakendecilik hakkında görüşleriniz nelerdir?

Perakendecilik zor ama bir o kadar zevkli bir iştir. Kendinizi ve işyerlerinizi devamlı aktif tutmak zorundasınız. Eski usullerle perakendecilik artık bitti.

Perakendecilik alanında yatırımlarınıza nasıl devam ediyorsunuz? Mağazalarınızdan  ve mağaza sayılarınızdan söz eder misiniz?

Eldem Şirketler Grubu bünyesinde, Eldem A.Ş.’nin 13 adet dayanıklı tüketim malları satan, 2 adet Vodafone  ve 3 adet İstikbal ve Bellona mağazası vardır. Toplam 18 mağazamızla, Eskişehirlilere hizmet vermekteyiz.

Bayiliğini yaptığımız markaların mağaza yatırımlarına devam ediyoruz. Şehir merkezinden yeni ve büyüyen semtlere yatırım yapıyoruz. Bu yılın son çeyreğinde, Çamlıca Mahallesi’nde Bosch mağazamıza ilave olarak katlı bir mağaza daha açacağız.

Hotpoint mağaza açılış öyküsünü anlatır mısınız? Açılışınız nasıl geçti?

Hotpoint markası bizim için yeni değildir. Türkiye’ye geldiğinden beri bayiliklerini yapıyoruz.

Çırağan Sarayı toplantısındaki konsept mağazayı gördüğümde, ‘’Bu mağazadan açmalıyız’’ dedim ve Yönetim Kurulu Başkanı Ali Eldem ve Nihat Eldem’e sundum. Onlar da kabul edince, bu güzel mağazayı açmış olduk. Beyaz eşya mağazalarında açılış yapmak zor, ancak biz bir ilki gerçekleştirdik. Sadece, sosyal medya aracılığıyla davet ettik, çok yoğun bir katılım oldu. Tüm Eskişehirlilere teşekkür ederim.

Hotpoint ile işbirliğiniz hakkında görüşleriniz nelerdir?

Hotpoint markası ile yıllardır süregelen işbirliğimiz daha çok pekişti. Hotpoint markası yakın gelecekte Türkiye beyaz eşya sektöründe önemli bir marka olacaktır.

Başka iş alanlarınız var mı?

Gayrimenkul yatırımlarımız vardır.

Hedefleriniz nelerdir?

Hedefimiz; daima dürüst olarak, Eskişehirlilere hizmete yeni nesil olarak devam etmektir. Eskişehir’in en büyük mağazalar zincirini daha yukarılara çıkarmaya çalışacağız.

 

Hotpoint markasının yeni konsepti; Gümüşcü DTM

Gümüşcü DTM Sahibi Mehmet Gümüşcü, uzun süredir yaptıkları fizibilite çalışmaları ve marka temsilcileriyle gerçekleştirdikleri fikir alışverişleri sonucunda Hotpoint mağazalarının açılışına karar verdiklerini belirterek, bu mağazanın, Hotpoint markasının yeni konsepti olacağı için, son derece titiz ve hummalı bir çalışma ile açılıştaki haline kavuştuğunu aktardı.

mehmetgümüşcü

Gümüşcü DTM’yi kısaca tanıtır mısınız ?

Gümüşcü Ticaret adıyla 1991 yılında Ulus’ta şahıs firması olarak açılan mağazamız, 2008 yılında Aydın Beşler ve Mehmet Gümüşcü ortaklığıyla Gümüşcü Limited Şirketi’nin kurulmasıyla birlikte, beyaz eşya piyasasında yeni bir başlangıç yapmıştır.

Mehmet Gümüşcü ve Aydın Beşler’den söz eder misiniz?

Aydın Beşler aslen Ankara’lı olup, evli ve 3 çocuk babasıdır. Ticari hayata en alt basmaklardan başlayarak emin adımlarla çıkan Beşler, dürüst ve ileri görüşlü, çok çalışmayı ilke edinmiş bir iş adamıdır.

Ben, aslen Kayserili olup, Ankara doğumluyum. Evli ve 2 çocuk babasıyım. Yüksek hedefleri olan ve bu hedeflere doğru, dürüst ve etik yoldan ulaşmayı ilke olarak belirlemiş bir iş adamıyım.

Perakendecilik hakkında görüşleriniz nelerdir?

Perakendecilik, günümüz ticaretinde zor koşullar içerse de, dürüst ve doğru yoldan gidildiğinde zorlukların üstesinden gelinerek ilerlenebilen bir ticaret biçimidir. Etik çalışma ve doğru hizmet anlayışıyla, müşteriyle birebir etkileşim halinde olunabilen yegane alandır. Perakende sektörü içerisinde, doğru hedefler konularak ve bu hedeflere doğru insanlarla, kaliteli hizmet anlayışı benimsenerek ilerleme kaydedilebilir.

Perakendecilik alanında yatırımlarınıza nasıl devam ediyorsunuz? Mağazalarınızdan ve mağaza sayılarınızdan söz eder misiniz?

Perakendecilik sektöründeki bakış açımızı sektörü iyi analiz ederek belirliyoruz. Öncelikle sirkülasyonun çok olduğu, yeni yerleşim bölgelerini belirliyoruz. Sonrasında bu bölgelerle ilgili ayrıntılı Ar-Ge çalışması yaparak, artı ve eksilerimizi saptayarak, firmamız için en doğru yolu tayin etmeye çalışıyoruz. Yaptığımız tüm bu araştırma ve çalışmalar sonucunda Hotpoint yöneticileriyle bu analizleri değerlendirerek, yeni mağaza açılışı hususunda fikir alışverişi yapıyoruz. Tüm bu çalışmalar hem markamız hem de firmamız için doğru adımları belirlememiz adına bize önemli bir yol gösterici oluyor.

Merkez ve ilk mağazamız Ankara/Ulus semtinde bulunmaktadır. İkinci mağazamız, 2011 yılında Sincan İlçesi Vatan Caddesi’nde faaliyete girmiştir. Üçüncü mağazamız 2013 yılında yine Sincan İlçesi Ankara Caddesi’nde açılmıştır. Son yani dördüncü mağazamız ise, 2017 yılında Etimesgut İlçesi Bağlıca mevkiinde, Hotpoint markasının yeni konseptini tanıtan ender mağazalardan biri olarak perakende sektöründeki yerini almıştır.

Hotpoint mağaza açılış öyküsünü anlatır mısınız? Açılışınız nasıl geçti?

Uzun süredir yaptığımız fizibilite çalışmaları ve marka temsilcileriyle gerçekleştirdiğimiz fikir alışverişleri sonucunda Hotpoint mağazamızın açılışına karar verildi. Bu mağaza, Hotpoint markasının yeni konsepti olacağı için, son derece titiz ve hummalı bir çalışma ile açılıştaki haline kavuşmuştur. Mağaza açılışımız, Hotpoint CEO, satış direktörleri ve bölge temsilcilerinin teşrifi, tüm esnaf dostlarımız, yakın çevre ve ailelerimizin katılımıyla görkemli bir biçimde gerçekleştirildi. Açılıştaki yüksek enerji ve davetlilerimizden aldığımız güzel geri dönüşler de doğru bir karar verdiğimizin adeta bir göstergesiydi.

Hotpoint ile işbirliğiniz hakkında görüşleriniz nelerdir?

Hotpoint markası, kurulduğumuz ilk günden bugüne şemsiyesi altında olmaktan gurur duyduğumuz seçkin bir markadır. İşbirliğimiz süresince, bizi her adımımızda destekleyen Hotpoint markası, bize duyduğu güveni her zaman doğru bir biçimde yansıtmış ve yanımızda olmuştur. Biz de markamızın saygınlığını korumak adına, hep daha iyi ve kaliteli hizmeti sunmak adına durmaksızın çalışmaktayız.

Başka iş alanlarınız var mı?

Başka iş alanlarında yer alma hedeflerimiz var elbette. Ancak adımlarımızı emin atmak düsturuyla; mağazalarımızı sağlam temellere oturtmadan, diğer iş alanlarına geçmek için henüz erken olduğunu düşünmekteyiz. Şimdilik beyaz eşya sektöründeki hedeflerimiz önceliğimizi oluşturmaktadır.

Bu doğrultuda hedefleriniz nelerdir?

Hedeflerimiz perakende mağazacılık alanında uygun noktalar tespit ederek, daha fazla şubeyi bünyemize katmak ve markamızı en iyi şekilde temsil etmektedir. Bunun yanında, bir diğer önemli hedefimiz de daha çok insana istihdam imkanı tanıyabilmek, kurumsal bir bakış açısı içerisinde ahlaklı ve ilkeli çalışmamızdan ödün vermeden, kaliteli hizmet sunabilmektir.

Eklemek istediğiniz başka bir konu var mı?

Bize derginizde yer ayırdığınız için teşekkür eder, daha nice başarılarımızı sizlerle paylaşmayı gönülden dileriz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 31210184 defa tıklanmıştır.