Arnica 2018’e hazırlanıyor


Dağıtım Kanalı Röportaj

 

arnica1_1 

Arnica Pazarlama A.Ş. Ticari Pazarlama Yöneticisi Burcu Gülecin Atila. Burcu hanım bize verdiği kısa röportajda, “Türkiye’nin en çok satan süpürgesi ünvanına sahip bir markayız, piyasa ve tüketicilerin ihtiyaçlarını dinleyerek üzerinde bir yıldır çalıştığımız, oldukça yenilikçi birbirinden farklı fonksiyonlara sahip Blender grubu ile 2018 yılında atak yapmayı planlıyoruz. Süpürge kategorisinde olduğu gibi aynı başarıyı mutfak kategorisin de de göstereceğiz. Bu grupta yeni ürünler geliştirmeye ve öncü olmaya devam edeceğimiz 2018, bizim yılımız olacak” dedi.

Arnica olarak bize yeni ürünlerinizden bahseder misiniz? Hangi ürünler, ürün gamınıza katıldı, hangileri yenilendi?

Bu yılın ilk 6 ayında; 3 adet farklı renk ve özelliklere sahip toz torbasız elektrikli süpürge ve 2 adet doğrayıcı piyasaya çıkarttık. Bu ürünler; geçen yıl yaptığımız Ar-Ge ve saha analizlerinden ve tüketicilerin ihtiyaçlarından yola çıkarak uzun süredir üzerinde çalıştığımız projelerimizdi. 

Kısa vadede yeni gelecek ürünleriniz neler olacak?

Yılın ikinci yarısında ise, yeni projelerimizi raflara koymaya devam edeceğiz. Sürpriz bir şekilde 6-7 model farklı tasarım ve fonksiyonlara sahip piyasada ses getirecek özelliklerde blender setlerimiz geliyor. Bu ürünleri, ilk defa 2017 Zuchex fuarında görücüye çıkartmayı planlıyoruz.

 2017 yılında Arnica olarak neler yaptınız, bu yıl nasıl geçiyor?

Arnica Ailesi olarak yıla çok hareketli ve pozitif bir giriş yaptık. Öncelikle çıkarttığımız yeni ürünlerin heyecanı ve bu ürünlerle ilgili tüketicilerden aldığımız pozitif geri dönüşler oldukça memnun etti bizi. Genel olarak, geçen yıla göre kendimizi değerlendirdiğimizde ürün gamı olarak, ciro ve müşteri platformu olarak kendimizi geliştirdiğimizi ve pozitif bir yıl geçirmekte olduğumuzu söyleyebiliriz.

Aynı zamanda, bu yıl bizim için sahada birebir tüketici iletişiminde artışta olduğumuz, yeni pazarlama fikirleri ve aktiviteleri ile tüketiciye direk ulaşabildiğimiz bir yıl oluyor.

Bundan sonrasında da yılı yeni ürünler çıkartarak, reklam, yazılı ve görsel basında daha fazla görünür olarak, tüketiciye direk ulaşabileceğimiz saha ve pazarlama aktivitelerimizi artırarak devam edeceğiz.

arnica3

2018 yılı hedeflerinizi anlatır mısınız?

Öncelikle müşteri kitlemizi, bayi kanalımızı daha da ileriye taşımak hedefimiz. 2018 yılının, zor geçeceğini ve rekabet ortamında yenilikçi olan, sahanın ve tüketicilerin ihtiyaçlarını en iyi analiz eden markaların yılı olacağını düşünüyorum. Çünkü artık bulunduğumuz kulvarda, mağazalarda reyonlar oldukça kalabalık. Önemli olan; pazarda ihtiyaçları iyi analiz ederek, tüm istenilen özelliklerin bir arada toplanabileceği ve daha önemlisi rekabetçi fiyatlarla tüketiciye sunabileceğimiz ürünler çıkartabilmek. Bugüne kadar yaptığımız gibi, bundan sonrada nihai amacımız öncelikle fonksiyonel, ödenen bedelin karşılığında alınan hizmet ve ihtiyacın tam karşılanmasını sağlayabilmek. Arnica, satış kadar satış sonrası hizmetlerinde önemli olduğunu düşünen bir marka. Sokak sokak Türkiye’nin hemen hemen her yerinde oldukça geniş bir servis ağına sahibiz. 2018 yılında da bu alanı geliştirerek daha da ileriye taşımayı hedefliyoruz.

 

 





Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 31210185 defa tıklanmıştır.