Haberler
BSH, Bağlantılı Mutfak için Dijital İş Modelleri Arıyor

BSH, Bağlantılı Mutfak için Dijital İş Modelleri Arıyor

Avrupa’nın önde gelen beyaz eşya üreticisi BSH, girişimcilerin başarılı olmasına yardım eden küresel bir ağ şirketi Techstars ile iş birliği yaparak Donanım+ (Beyaz eşyanın bir adım ötesi) şirketi olma yolunda bir adım daha atıyor.

“Şirketler, Büyümeyi Sindirmeden, Bir Sonraki Aşamaya Geçmemeli”

“Şirketler, Büyümeyi Sindirmeden, Bir Sonraki Aşamaya Geçmemeli”

Danışman Engin Özsayın, “Şirketler, büyümeyi sindirmeden, bir sonraki aşamaya geçmemeli. ‘Öğrenme eğrisinin yaylası’ olarak adlandırılan bölgede bir müddet kalarak, yükseliş grafiğini bir süre dinlenmeye almalılar. Büyüme sarhoşluğu, şu ana kadar gördüğüm sorunların başında geliyor.” diyor.

Bosch’tan sağlıklı beslenmeyi kolaylaştıran ürünler

Bosch’tan sağlıklı beslenmeyi kolaylaştıran ürünler

Bosch, sağlıklı beslenmeye öncelik verenleri sevindirecek yepyeni ürünleriyle yaza merhaba diyor. Ödüllü tasarımları, kolay kullanımlı, hızlı ve pratik solo blenderları SilentMixx ve Mixx2Go modelleri ve Yavaş/Soğuk Sıkım Meyve Sıkacağı VitaExtract ile farklı ihtiyaç ve beklentilere mükemmel çözümler sunuyor.

Kalabalık yaz sofraları Siemens ile parlıyor

Kalabalık yaz sofraları Siemens ile parlıyor

Yaz akşamlarında arkadaşlarla yenen uzun ve keyifli bir yemeğin ardından Siemens Ev Aletleri’nin iQ700 serisi makineleri ile yıkanan bulaşıklar “brillantShine” teknolojisi sayesinde göz alıcı parlaklıklarını koruyor. “machine care teknolojisi” de bulaşık makinelerinin bakımını kolaylaştırarak maksimum hijyen sağlıyor.

LG’den Instaview Door-In-Door™ Buzdolabı

LG’den Instaview Door-In-Door™ Buzdolabı

LG Instaview Door-In-Door™ buzdolabının ‘tıklama’ özelliği ile kullanıcılar, buzdolabının üzerine iki defa tıklayarak buzdolabı içerisindekileri görebiliyor. LG, enerji ve soğuk hava kaybının önemli ölçüde önüne geçen Instaview Door-In-Door™ buzdolabının tıklama özelliğine dikkat çekmek için çektiği videoyla, tıklamanın aslında günlük hayatı nasıl kolaylaştırdığını da çeşitli örneklerle gözler önüne seriyor.

Yeni bir ivme gerekiyor

Yeni bir ivme gerekiyor

Dağıtım Kanalı Dergisi yazarlarından Beyaz Adam “Yeni bir ivme gerekiyor” yazısında, Türk beyaz eşya sektöründe satış oranlarının düştüğüne dikkat çekiyor. Mart ayı iç pazar satış düşüş oranının yüzde 24 olduğuna işaret eden Beyaz Adam, “Seçim öncesi piyasayı hareketlendirmeyi düşünen hükümete, beyaz eşya sektörünün bu sıkıntılı durumunu hatırlatmakta fayda var. Aksi takdirde; mağazaların işlerinin aksama riskinin doğmasıyla, bayi çalışanlarının olumsuz etkilenmesi ve çek ödemelerinde sıkıntılar oluşması gibi sorunlar ortaya çıkabilir.” diyor.

Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 32296711 defa tıklanmıştır.