Röportajlar
“Güne, İyi Geçirmeyle İlgili Bir İyi Niyetle Başlıyorum”

“Güne, İyi Geçirmeyle İlgili Bir İyi Niyetle Başlıyorum”

Senur Elektrik Motorları Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Senur Akın Biçer; “Resim sanatında çok iyi ustalarla çalışıyorum, bu ustalar, benim hocalarım ve onlardan sadece resim ya da çizgi öğrenmiyorum, onlardan felsefe öğreniyorum. İnsancıl olmaya, insani yönümü daha çok geliştirmeye çalışıyorum, her gün bir şey öğreniyorum. Erken kalkıyorum ve güne iyi geçirmeyle ilgili bir iyi niyetle başlıyorum. Alabileceğim, maksimum öğretiyi alıp günü tamamlamaya niyet ediyorum.” diyor.

“Tüketicinin Dijitalleşmesi, Tüketici Tanımını da Değiştirmeye Başladı”

“Tüketicinin Dijitalleşmesi, Tüketici Tanımını da Değiştirmeye Başladı”

Nielsen Türkiye Medya Genel Müdürü Erdem Tolon, “Tüketicinin dijitalleşmesi, tüketici tanımını da değiştirmeye başladı. Günümüzde, tüketicilerin firmalarla direkt temasa geçebilmeleri, sosyal medya, bloklarla konuşabilmesi gibi tüketicilerin interaktif bir rol üstenmeleri, onları aynı zamanda birer üretici halini de getirdi. Consumer (tüketici) ve producer’ün (üretici) ortak noktada buluştuğu proconsumer (üretici-tüketici) kavramı ortaya çıktı.” şeklinde konuşuyor.

“Whirlpool Yönetimi Bize Ahde Vefa Gösterdi”

“Whirlpool Yönetimi Bize Ahde Vefa Gösterdi”

Gümüşçü Dayanıklı Tüketim Malları Limited Şirketi Sahibi Aydın Beşler, “Bizim Whirlpool yönetimiyle ilişkimiz her zaman iyi olmuştur. 20 yıllık süreçte, birçok yönetimle çalıştık. Ama şu andaki yönetim bize Ahde Vefa göstererek, güven duyduklarını ifade etti. Bize, her zaman destek oldular. Firmamızın büyümesi yönünde zor zamanlarımızda yanımızdaydılar.” diyor.

“Çözüm Ortağı Olduğumuz Firmaların İş Yüklerini Azaltıyoruz”

“Çözüm Ortağı Olduğumuz Firmaların İş Yüklerini Azaltıyoruz”

HTS Teknik Hizmetler A.Ş. Çağrı Merkezi Yöneticisi İlknur Albayrak Özer; “Çözüm ortağı olarak yola çıktığımız firmaların en büyük avantajı, iş yüklerini azaltmamız. Hizmet verdiğimiz firmaların satış sonrasının yoğunluğunu, deneyimli kadromuza bırakmalarını sağlıyoruz. Böylece firmalar, kendi içlerindeki satış, pazarlama ve ürün geliştirme gibi faaliyetlerine daha çok zaman ayırabiliyorlar.” diyor.

“Savaşı, Ordusunun Her Seviyedeki Personeline Aynı Ruhu Veren Kazanır”

“Savaşı, Ordusunun Her Seviyedeki Personeline Aynı Ruhu Veren Kazanır”

Vestel Ticaret A.Ş. Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Yıldıray Başkurt, “Türkiye’nin istisnasız her yerinde varız. Yönetim olarak, samimi ve açık iletişime inanıyoruz. Servislerimizle ortak hedeflerimizi paylaşmak, onlar ile aynı bakış açısına gelebilmek, aynı amaçlara odaklanabilmek adına, her ay canlı yayınla bir araya geliyoruz. Pazar payı gelişimi, piyasanın genel durumu, operasyonel iş büyüklüklerimiz, memnuniyet durumumuz gibi konularda kendileri ile bilgi paylaşımında bulunuyoruz. Sürekli sahadayız, birbirimizi dinliyoruz. Çinli lider Sun Tzu’nun sözüne inanıyoruz: Savaşı, ordusunun her seviyedeki personeline aynı ruhu veren kazanır.” diyor.

“Türk Tüketicisi Yeni Trendleri Takip Etmeyi Çok Seviyor”

“Türk Tüketicisi Yeni Trendleri Takip Etmeyi Çok Seviyor”

King Ev Aletleri Yönetim Kurulu Üyesi Yasmin Salfati; “Türk tüketicisi yeni trendleri takip etmeyi çok seviyor. Toplum olarak evimiz kalemiz; dolayısıyla, son trendleri evimizin her noktasında da takip etmek istiyoruz. Yurt dışında küçük ev aletleri reyonlarını gezdiğiniz zaman, hiçbir pazarda bizim reyonlarımız kadar renk çeşitliliği olmadığını görürsünüz. Halbuki, bizde bir çay makinesi almak istediğiniz zaman, inoxtan kırmızıya, pembeden maviye her zevke hitap edecek alternatif mevcut. Türk tüketicisi gerek modern tasarımı gerek rengi ile gözüne de hitap edebilecek ürün istiyor.” diye konuşuyor.

Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 32296720 defa tıklanmıştır.