Röportajlar
“Türk Tüketicisi Yeni Trendleri Takip Etmeyi Çok Seviyor”

“Türk Tüketicisi Yeni Trendleri Takip Etmeyi Çok Seviyor”

King Ev Aletleri Yönetim Kurulu Üyesi Yasmin Salfati; “Türk tüketicisi yeni trendleri takip etmeyi çok seviyor. Toplum olarak evimiz kalemiz; dolayısıyla, son trendleri evimizin her noktasında da takip etmek istiyoruz. Yurt dışında küçük ev aletleri reyonlarını gezdiğiniz zaman, hiçbir pazarda bizim reyonlarımız kadar renk çeşitliliği olmadığını görürsünüz. Halbuki, bizde bir çay makinesi almak istediğiniz zaman, inoxtan kırmızıya, pembeden maviye her zevke hitap edecek alternatif mevcut. Türk tüketicisi gerek modern tasarımı gerek rengi ile gözüne de hitap edebilecek ürün istiyor.” diye konuşuyor.

“Modern kanal küçülüyor, lokal kanal büyüyor”

“Modern kanal küçülüyor, lokal kanal büyüyor”

Pozitera Reklamcılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Ajans Başkanı Birol Şengel, “Son yıllarda, dayanıklı tüketim malları sektöründe dağıtım kanallarının pazar payları açısından modern kanalın küçüldüğünü, geleneksel ve lokal kanalın yükseliş içerisinde olduğunu söylemek mümkün. Lokal kanal tarafına yapılan yatırımlarda çok büyük bir artış var. Hemen her gün yeni oyuncular katılıyor. Geleneksel kanal içerisinde faaliyet gösteren bazı markaların, lokal kanala giriş yapma yönündeki faaliyetlerini gözlemliyoruz.”diyor.

“HEFİ Fuarı, Beyaz Eşya Sektöründe Önemli Bir Boşluğu Dolduracak”

“HEFİ Fuarı, Beyaz Eşya Sektöründe Önemli Bir Boşluğu Dolduracak”

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Cemal Can Dinçer: “Türkiye, beyaz eşyada ve yan sanayide dünya çapında önemli bir konuma sahip. Bu konumu, giderek daha da güçlendireceğine inanıyoruz. Türk beyaz eşya sanayinin böyle bir iddiası varken, kendi teknolojisini ve ürünlerini bir arada sergileyeceği, tüketicisiyle ve potansiyel müşterileriyle bir araya geleceği bir platformu, son derece yararlı buluyoruz. HEFİ Fuarı, beyaz eşya sektöründe önemli bir boşluğu dolduracak.”

“15 Yıldır, Pazarda, Gerçek Perakendecileri Görüyoruz”

“15 Yıldır, Pazarda, Gerçek Perakendecileri Görüyoruz”

BSH-Profilo Başkan Yardımcısı Semir Kuseyri, “2002 yılından sonra, tek partili iktidar döneminin etkisiyle, enflasyonun tekli rakamlara ulaşması, gerçek perakendecileri ortaya çıkardı. 2002 yılından itibaren de baktığınız zaman 15 yıldır, biz gerçek perakendecileri pazarda görebilmekteyiz.” dedi.

“İnsanların hayatlarını kolaylaştırmaya çalışıyoruz”

“İnsanların hayatlarını kolaylaştırmaya çalışıyoruz”

Asya Grup Siemens Olivium AVM Mağazası sahiplerinden Hakan Uğurtan, “İnsanların hayatlarını kolaylaştırmaya çalışıyor, onların soru işaretlerini gideriyoruz, markanız ve ekibiniz bu konuda iyi ise, bence maddi olarak da karşılığını alıyorsunuz.” diyor.

“Arabuluculuk kaybedeni olmayan, bir alternatif çözüm yöntemidir”

“Arabuluculuk kaybedeni olmayan, bir alternatif çözüm yöntemidir”

Yeditepe Arabuluculuk Derneği Başkanı Avukat Tufan Uz: “Mahkemeye gitmeden, “hukuki uyuşmazlıklar”ın devlet yargısı dışında adına arabulucu denilen tarafsız ve bağımsız bir üçüncü kişi vasıtasıyla çözüme kavuşturulmasıdır. Arabuluculuk kaybedeni olmayan, her 2 tarafın da kazanacağı bir alternatif çözüm yöntemidir.”

Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 32013132 defa tıklanmıştır.