Röportajlar
Bülent Mataracı, OTORİTER’de sektörün nabzını tutuyor

Bülent Mataracı, OTORİTER’de sektörün nabzını tutuyor

Sektörde 27 yıllık birikimi sonucunda, Business Channel Türk TV’de yayımlanan OTORİTER isimli programın yapım ve sunuculuğunu üstlenen Bülent Mataracı, program için, “İddialı olması kaçınılmazdır. Yer yer sektör değerlerimizi tanıtır, yer yer hatalı uygulamaları yereriz, çözümler sunarız. Hatta sonuç odaklı pozisyon alırız, eylemlerimizin ucu açık” diyor.

Enerji tasarrufu sağlayan yerli bir buluş; Wattsu

Enerji tasarrufu sağlayan yerli bir buluş; Wattsu

Bir Türk mucidi Hamit Memur’un icadı olan Wattsu, doğalgaz kombilerini yepyeni bir mantıkla çalıştıran bir kombi ana kart yazılım teknolojisi. Enerji tasarrufu sağlayan Wattsu’nun üretim, tanıtım, pazarlama ve satışını Mahmutoğlu Elektronik Ticaret Ltd. Şti. gerçekleştiriyor.

MÜSİAD öncülüğünde perakendecilik yöneticileri yetiştirilecek

MÜSİAD öncülüğünde perakendecilik yöneticileri yetiştirilecek

MÜSİAD Perakende Sektörü Meclis Başkanı Ali Gökhan Er, geçtiğimiz ay açılan Bağlarbaşı MÜSİAD Pazarlama-Perakende Meslek ve Tematik Lisesi’nden mezun gençleri, Türkiye’nin perakende markalarının dört gözle beklediğine işaret ediyor. Er, “Mağaza satış danışmanı, mağaza yönetici yardımcısı, mağaza yöneticileri bu gençlerden çıkmıştır. Sahanın dışında markaların mutfağı olan merkez ofislerde ürün, tedarik yönetimi, bütçe kontrol bölümü, görsel bölümü gibi birimler de bu gençlerin kariyer hedeflerinde olacaktır” diyor.

Esty, yeni ürün grupları ile çalışmalarına hız verdi

Esty, yeni ürün grupları ile çalışmalarına hız verdi

Esty Türkiye Satış Müdürü Murat Boyoğlu, yeni ürün grupları ile beyaz eşya, elektrikli ev aletleri ve çeyiz mağazalarında çalışmalarına hız verdiklerini belirtiyor.

Silverline yeniden yapılanma içerisinde, marka bazlı yönetime geçti

Silverline yeniden yapılanma içerisinde, marka bazlı yönetime geçti

Türkiye Satış Müdürü Levent Malkoç, marka bazlı yönetime geçişle birlikte, hem satış ekiplerinin hem de bayilerinin ilgili markalara ve hedeflerine odaklanmaya başladıklarını belirtiyor.

Arnica 2018’e hazırlanıyor

Arnica 2018’e hazırlanıyor

Arnica Pazarlama A.Ş. Ticari Pazarlama Yöneticisi Burcu Gülecin Atila, 2018 yılının zor geçeceğini ve rekabet ortamında yenilikçi olan, sahanın ve tüketicilerin ihtiyaçlarını en iyi analiz eden markaların yılı olacağını söyledi.

Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 31210185 defa tıklanmıştır.