Yazarlar
Kingsman: Altın Çember style=

Adem Y.Tavukçuoğlu

Kingsman: Altın Çember

Kurgucu ben olsam, bütün ABD’li ajan sahnelerini çıkartır; Eggsy, Harry ve Merlin’in sahneleri ile bezeli bir film yapardım.

Önerilerim var style=

Yıldırım Söylemez

Önerilerim var

Sektörü canlandırmak için iki önerim olacak. Birincisi, geçtiğimiz günlerde, TÜRKBESD ‘in düzenlediği basın toplantısında üretici firmaların dile getirdiği ama bu taleplerinin basında pek yer almamasından dolayı fazla ses getirmeyen bir öneri. İkinci önerim ise, bu sektörün büyük üreticilerine yönelik olacak.

Daha Verimli ve Etkin Bir Satış ve Pazarlamaya Giden Yol style=

Hakan Akgül

Daha Verimli ve Etkin Bir Satış ve Pazarlamaya Giden Yol

Satış ve pazarlamanın amacı mevcut müşteriyi elde tutmak ve yeni müşteri kazanmaktır. Bunun ilişki ve iletişim yeteneğine ilaveten bilimsel metot uygulayarak gerçekleştirilmesi gerekir.

Bahri Olgun

"Kim bunlar?" "Kim bunlar?"

Paylaşma, yardımlaşma dostluk arkadaşlık, aşklar, ülkeye bağlılık, Cumhuriyetimizin değerlerine bağlılık kayboluyor… Peki kim kaybediyor? Kimler kaybedilmesine neden oluyor?

Şirketlerde büyüme style=

Alpay Kajan

Şirketlerde büyüme

John Maynard Keynes, klasik ve neo-klasiklerin otomatik tam istihdam dengesine dayanan kuramsal temelleri alt üst ettiği için bu, Keynesçi Devrim olarak da bilinmektedir.

Hayatımızın CEO’su Olsaydık! style=

Didem Tınarlıoğlu

Hayatımızın CEO’su Olsaydık!

Müsaadenizle size birkaç soru sormak istiyorum: Vicdanınızın sesini dinlemeseydiniz, hayatınızda şu an nasıl bir değişiklik olurdu?

Yenilikçilikten vazgeçmek yok! style=

Beyaz Adam

Yenilikçilikten vazgeçmek yok!

Tüm endüstrilerin oyuncuları, büyük bir yarışla birbirlerini geçmeye çalışırken, dünyanın 2. büyük üretici ülkesi yenilikleri dışarıdan bekleyemez.

Terminatör style=

Adem Y.Tavukçuoğlu

Terminatör

Erkeklerin ve robotların dünyasını anlatır gibi gözükse de, bir annenin evladını korumak için yapabileceği şeylerin sınırı olmadığını gösteren sağlam bir feminist altyapıya sahip bir film ile karşı karşıyayız.

Değişen Arçelik style=

Yıldırım Söylemez

Değişen Arçelik

1960’lardan günümüze gelinceye kadar beyaz eşya denince; Arçelik, Türkiye içinde liderliğini korumuş ve sürdürmüş, pazardaki üstünlüğünü rakiplerine de kabul ettirmiş bir markadır.

Satış Hunisinden Kaçan Satışları Önlemek style=

Hakan Akgül

Satış Hunisinden Kaçan Satışları Önlemek

Satış hunisinin ağzı sanki bir çanağa dökülür ve huni ile çanak birleştiğinde bir kum saati gibi düşünülmelidir.

Teşvik style=

Bahri Olgun

Teşvik

Yeni yatırım, genç yatırımcı, istihdam ( yeni işe alım), mobilya, beyaz eşya, konutta KDV indirimi gibi teşvikler, marka yurt dışı fuar katılımı, ihracatta vergi iadeleri gibi birçok teşvik sayılabilir.

Aldatmak boşluk doldurmaksa eğer style=

Didem Tınarlıoğlu

Aldatmak boşluk doldurmaksa eğer

Dünyada hiçbir şey birdenbire gerçekleşmez. Kimse birdenbire alkolik olmaz, birden bire boşanmaz, birden bire iflas etmez ve birden bire de aldatmaya başlamaz. Çünkü, tükenme aşamalı olur.

                                            Bayi Yapılanması ve Etkin Bayi Yönetimi   style=

Alpay Kajan

Bayi Yapılanması ve Etkin Bayi Yönetimi

Bayi performansının arttırılması hususu, şirket-bayi ve bayi-müşteri arasındaki ilişki ve süreçler dikkate alınarak değerlendirilmelidir.

Spider-Man:Homecoming style=

Adem Y.Tavukçuoğlu

Spider-Man:Homecoming

Örümcek Adam hayranlarının hiç hoşuna gitmeyecek ilk konu şu : Demir Adam’ın filmde baskın bir rolü var.

Satış sonuçlarını iyileştirmek için neyi farklı yapmalıyız? style=

Hakan Akgül

Satış sonuçlarını iyileştirmek için neyi farklı yapmalıyız?

Satış ve pazarlamanın amacı, mevcut müşteriyi elde tutmak ve yeni müşteri kazanmaktır. Eğer ürününüz pazara yerleşmiş ise yeni müşteri kazanmak ancak rakipten alarak olacaktır.

İFA’da Görüşmek Üzere! style=

Yıldırım Söylemez

İFA’da Görüşmek Üzere!

1-6 Eylül’de Almanya’nın başkenti Berlin’de yapılacak olan İFA Fuarı’na Arçelik’in davetlisi olarak katılacağım, sektördeki yeniliklere anında tanık olmak beni şimdiden heyecanlandırıyor.

Beklemek, bekletilmek, beklenti içinde olmak style=

Bahri Olgun

Beklemek, bekletilmek, beklenti içinde olmak

Bence, Türkiye reformdan öte örgütsel terim olan reengineering (değişim mühendisliği) terimini benimsemeli. Çarpıcı gelişmeler, kökten çözümler üretmeye artık başlamalıdır.

“Uğruna savaştığımız her şey gibi seviyorum seni” style=

Alpay Kajan

“Uğruna savaştığımız her şey gibi seviyorum seni”

"Uğruna savaştığımız her şey gibi seviyorum seni. Seni, özgürlüğü, haysiyeti, bütün insanların çalışma ve aç kalmama haklarını sevdiğim gibi seviyorum. Seni, savunduğumuz Madrid'i sevdiğim gibi seviyorum ve ölen bütün yoldaşlarımı sevdiğim gibi." (Çanlar Kimin İçin Çalıyor)

Kiralık itibar! style=

Didem Tınarlıoğlu

Kiralık itibar!

Nice insanlar tanıyorum. Eğitim düzeyi belki ilkokul seviyesinde, maddi durumu deseniz asgari ücretle zar zor geçinen ama itibari yüksek, dürüstlüğüne ve mertliğine kefil olunan insanlar yok mu sizin de etrafınızda?

“Fark yaratacak bir şeyler bulunmalı”  style=

Beyaz Adam

“Fark yaratacak bir şeyler bulunmalı”

Yenilik diye içi plastik, koku yapan bulaşık makinelerinden vazgeçme zamanı çoktan geldi geçti. Maliyet düşürme yarışına gireceğinize yenilikçilik yarışına giriniz. Uzun vadede daha çok kazanırsınız

Fark yaratmak için daha farklı yenilikler geliştirilmeli style=

Beyaz Adam

Fark yaratmak için daha farklı yenilikler geliştirilmeli

Dünyanın lider beyaz eşya ülkesinin firmaları, yaratıcılıkta son derece yavaş kalıyor. 2 yılda değiştirilen telefonlarımız gibi olmasını beklemiyoruz ama ev eşyaları yenilik bulmada, GSM sektörünü yakalamaktan çok uzakta.

Perakendecilerin sorunları masaya yatırıldı style=

Yıldırım Söylemez

Perakendecilerin sorunları masaya yatırıldı

Bu sene Haziran ayına denk gelen ramazanın rehavetinden sonra bayramla birlikte Temmuz ayı, perakende satışları için iyi başladı. Sıcakların bastırması ile birlikte klima ve vantilatör satışları yoğunlaşırken, soğutucu ve derin dondurucular, satışı artan diğer ürünler oldu

Dijital dünyanın büyüklüğü 1 trilyon dolara yaklaştı style=

Necmi Çelik

Dijital dünyanın büyüklüğü 1 trilyon dolara yaklaştı

Dünyanın önde gelen pazar araştırma şirketi GfK, hayatın tüm alanlarını akıllı teknolojilerle donatmayı hedefleyen dijital dünyanın toplam pazar büyüklüğünün 1 trilyon dolara dayandığını açıkladı

Neden rüya görürüz? style=

Kaan Öner

Neden rüya görürüz?

Ortaya çıkan bulgulara göre, milattan üç bin yıl önce Mezopotamya krallarının, gördükleri rüyaları bal mumu tabletlere işleyip, bunların anlamları üzerine yorumlar yaptıklarını biliyoruz. Hatta bundan bin yıl sonra Mısırlılar, birçok rüya ve rüya anlamı içeren tabirlerin bulunduğu bir rüya kitabı yazdı

Copyright © 2013-2015. Dağıtım Kanalı Tüm Hakları Saklıdır.

Dağıtım Kanalı web sitesi şuana kadar 31210183 defa tıklanmıştır.