Sektörünüz ve Türkiye özelinde değerlendirdiğinizde 2019 yılı şirketiniz / kurumunuz açısından nasıl geçti? Bu yıl içerisinde şirketiniz bünyesinde yaptığınız yatırımlar, yeni ürünler, lansmanlar vb. gelişmeler nelerdir?
2019 yılı benim açımdan güzel geçti. Adet bazlı 2018 yılı ile başa baş bir noktada kapatırken ciro bazlı yüzde 20 gibi bir artışla bitirdik. Temsil ettiğim marka açısından ise daha perakende odaklı ve daha çok amacına ulaşan kampanyalara sahip olduk. 2019 yılı içerisinde yeni bir şube yapılanmamız oldu. Aile şirketi olmamız sebebi ile çocuklarımızdan bir tanesinin yeni bir mağaza talebi edinme isteği doğrultusunda 2018 yılı içerisinde açmış olduğumuz mağazamızı 2019 yılı içerisinde konsept mağaza konumuna getirdik ve faaliyete başladık.
Genel olarak 2020 yılından beklentiniz nasıl? Bu yıl için hedefleriniz ve genel stratejileriniz neler olacak?
2020 yılı için gerek bağlı olduğum şirketimden gerekse diğer kurumsal şirketlerden edindiğimiz bilgiler doğrultusunda iyi geçeceği konusunda bir eğilim yaygın. Eğer olağanüstü bir dış etken olmaması durumunda ben de iyi geçeceği kanaatindeyim. Tahminen yüzde 15 gibi bir ciro artışı bekliyorum. İlerleyen yıllar içerisinde yeni şubeler açmak istiyoruz. Bu kararımız için sebebimiz hem sektörü sevmeye meyilli çocuklarımızın olması hem de bu sektöre yıllarımızı vermemiz nedeniyle uzmanlaşmamızdır.
Sektörel olarak baktığınızda bu yıl bizi nasıl gelişmeler bekliyor?
2020 yılının sağlık, huzur ve barış getireceğini umarak siz dergi yöneticileri ve tüm teşkilatımıza bol kazançlı güzel bir yıl dilerim.
İlk yorum yapan olun