Düşük kâr marjları, etkin maliyet yönetimi ve kararlılıkla uyguladığı özgün mağaza formatıyla başarıya ulaşan BİM, bu yılın ilk çeyreğindeki karlılığını da %3,4 seviyesine ulaştırmış oldu. Toplam mağaza sayısını 8640’a ulaştıran BİM; Fas’ta 3 Bölge Müdürlüğü ile 506, Mısır’da 2 Bölge Müdürlüğü ile 320 mağaza ile faaliyetlerini sürdürüyor.
2015 yılında FİLE adında yeni ve farklı bir satış modeli ile tüketicinin karşısına çıkan şirket, 1000m2’den oluşan mağazalarında %35’i özel markalı ürünler olmak üzere 4.500 ürün bulunduruyor. “Temel amacı tüketicilerin gıda, kişisel bakım ve genel temizlik ihtiyaçlarını, iyi veya en iyi kalitede, yüksek standartlarda üretilmiş, sağlıklı ve taze olmak şartıyla, sürekli düşük fiyatlardan karşılamaktır.” hedefiyle yola çıkan FİLE Mağazaları, yılın ilk çeyreğinde 98 şube sayısına ulaştı.
İlk yorum yapan olun