Brand Finance bu araştırmasında, “Marka Gücü Endeksi’ ve ‘Hak Bedeli Oranı’ gibi bilgiler ile geçmiş hasılat, sermaye piyasası analistlerinin tahminleri ve ekonominin büyüme oranları dikkate alınarak çıkarılan gelecek projeksiyonu yöntemleriyle en değerli markaları belirledi.
Alarko Carrier Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk, “Brand Finance her yıl 10 ülkede 50 bin kişiyi kapsayan özgün bir pazar araştırması yürütüyor. Biz ilk kez 2012 yılında Türkiye’nin en değerli markaları arasında yerimizi almıştık. O dönemden bu yana markamıza istikrarlı bir şekilde yatırım yapıyor, küreselleşen dünya ekonomisinde ülkemizin değerini ve gücünü arttırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. İklimlendirme sektöründe Türkiye’nin öncü markası olarak, bu yıl da ısıtma-soğutma-havalandırma kategorisindeki tek marka olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.” diyerek konuştu.
İlk yorum yapan olun