OBSESSO’nun 2020 yılı pazar performansı hakkında bilgiler veren DİMES Genel Müdürü Ozan Diren, “Yerleşik bir kahve kültürü olan Türkiye’de, soğuk kahve genç olmasına rağmen hızlı büyüyen bir pazar. Araştırma sonuçları, 2020 yılının olumsuz koşullarına rağmen, yılın ilk 9 aylık bölümünde pazarın yüzde 22 büyüme kaydettiğini gösteriyor. Aynı dönemde, OBSSESSO satışları bir önceki yılın aynı dönemine oranla yaklaşık 2 kat artış kaydetti. Pazarda en fazla büyüme kaydeden marka olduk ve pazar payımız yüzde 20’lere yaklaştı. Ağırlıklı ithal ürünlerin yer aldığı bir pazarda, yerli Ar-Ge ile üretilmiş, rekabetçi gücü oldukça yüksek yerli bir ürünle başarı gösteriyoruz” şeklinde konuştu.
OBSESSO’nun tamamen yerli sütle, koruyucu katkı maddesi olmadan üretildiğini ifade eden Ozan Diren, “Soğuk kahvemiz OBSESSO, bizim için çok özel, çok önemli bir ürün. Tüketici tercihleri doğrultusunda teneke kutuda sunduğumuz OBSESSO, içeriğinde yerli süt barındırıyor. DİMES Ar-Ge imzası, sadece ürünü değil, uzun ömürlü olmasını sağlayan teknolojiyi ve üretimde kullanılan makineleri de kapsıyor. İçeriğinde yerli süt barındıran sütle üretilmiş bir uzun ömürlü soğuk kahvenin, koruyucu katkı maddesi içermeden üretilmesi ciddi bir bilgi birikimi ve teknoloji gerektiriyor. DİMES, Avrupa genelinde bunu başaran 3 markadan biri. Bu üründe Türkiye’de en büyük üretim kapasitesine sahibiz ve Avrupa’da da 3’üncü sıradayız” dedi.
Tüketicilerden alınan dönüşlerin de çok olumlu olduğunu belirten Ozan Diren, “Üretim tekniğimizden kaynaklanan yoğun kıvam, tüketiciye lezzetli ve keyifli bir soğuk kahve deneyimi sunuyor. Biz bunu ‘ödül gibi’ diye nitelendiriyoruz. Tüketicilerimiz de OBSESSO’yu, keyif veren, sıcak, samimi ve genç bir marka olarak tanımlıyor. Ayrıca ödedikleri paraya değen ve tavsiye ettikleri bir marka olduğunu ifade ediyorlar. Tüketicilerden aldığımız olumlu dönüşler bizi çok mutlu ediyor. OBSESSO’nun tüketicisi ile ilişkisini, yoğun iletişimle desteklemeye ve hedeflerimiz doğrultusunda büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz” dedi.
Lansmanı iki yıl önce gerçekleşen ve kısa sürede pazarda başarısını kanıtlayan OBSESSO’nun ürün portföyü, bu yıl farklı damak tatlarına hitap eden, keyif odaklı üç yeni lezzetle genişletildi. Bu yıl tüketiciye sunulan yenilikçi lezzetler Coconut Latte, Caramel Macchiato ve Chai Tea Latte, OBSESSO’nun elde ettiği büyümenin 3’te birini oluşturdu. İçeriğindeki sütten gelen yoğun kıvam ve lezzetiyle bambaşka bir soğuk kahve deneyimi sunan OBSESSO, teneke kutu ambalajlarda farklı damak tatlarına hitap eden toplam 7 farklı lezzet seçeneğiyle ile sunuluyor. Soğuk sütlü kahve sevenler için OBSESSO Latte, sütlü kahvesinde kakao tadı isteyenlere OBSESSO Mocha, karamel tadı isteyenlere OBSESSO Caramel Macchiato, yoğun kahve tadını tercih edenlere de OBSESSO Black hitap ediyor. Dileyenler için OBSESSO Black’in sütsüz ve şekersiz versiyonu da mevcut. OBSESSO’nun bir diğer ürünü OBSESSO Coconut Latte ise sütlü kahveye Hindistan cevizinin tropik tadını katıyor. OBSESSO portföyüne katılan yenilikçi ve keyif odaklı yeni lezzetlerden bir diğeri de Chai Tea Latte. OBSESSO’nun tadını tam çıkarmak için, soğuk ve yavaş içilmesi öneriliyor.
İlk yorum yapan olun