2015 yılından beri müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaları onurlandıran A.L.F.A Awards’ta Arzum, Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın ‘Customer Brand’i (Müşteri Markası) seçildi. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A Awards’ta 57 kategoride aldıkları A.L.F.A puanlarıyla müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar, ‘Müşteri Markası’ olarak ödüllendirildi.
“Her zaman samimi ve çözüm odaklıyız”
A.L.F.A. Awards’ta kazananlar, 6 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Arzum adına ödülü Arzum Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Arif Emre Ünal aldı. Törende konuşan Ünal, Arzum olarak müşterilerine her zaman samimi ve çözüm odaklı hizmet deneyimi yaşatmayı amaçlayan bir marka olduklarını belirterek şunları söyledi: “Müşteriye her zaman yakın olmak, ihtiyaçları olduğu anda onlara ulaşılabilmek bizim için çok önemli. Bu sebeple danışma hattımız, yetkili servislerimiz, sosyal medya, web sitelerimiz ve mobil uygulamalarımızla 7/24 tüketicilerimizin yanındayız. Dijital dönüşüm alanında attığımız önemli adımlarla ihtiyaçlara yönelik hızlı çözümler sunabiliyoruz. Müşteri memnuniyetini sürekli anketlerle ölçüyoruz. Bizim için hedef; sadece vermeyi taahhüt ettiğimiz hizmeti sağlayarak tüketicilerimizi memnun etmek değil, onlara beklentilerinin üzerinde hizmet vermek. En iyi müşteri deneyimini yaratan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awards’ta Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın ‘Müşteri Markası’ seçilmek bizim için çok gurur verici. Çabalarımızın böyle değerli ödüllerle taçlandırılması bizi daha da motive ediyor.”
İlk yorum yapan olun