Dünyanın en büyük beyaz eşya markası Haier, nihai ürün ve akıllı ev çözümlerini yapay zeka, IoT ve bağlanabilir teknolojilerle entegre ederek Avrupa’da sektörün en iyi üç oyuncusu arasına girmeyi hedefliyor.
Haier’in bu hedeflerini gerçekleştirme yönünde attığı son adım, 6 yıldan fazladır şirketin Türkiye operasyonlarında farklı görevlerde yer alan Gözde Küçükyılmaz’ın Ocak 2022 tarihi itibariyle Haier Group’un Türkiye ticari operasyonlarından sorumlu Ülke Müdürü olarak atanması oldu. Şirket bünyesinde gerçekleşen bu değişim sonrasında, bugüne kadar Haier Group’a kattığı değerleri ve başarılarını daha da ileriye taşıyacak olan Gözde Küçükyılmaz, geliştirilen marka stratejisini ve ileri dönem planlarını da şu şekilde özetledi; “Dünyanın bir numaralı beyaz eşya markası olan Haier’in rekabetçi değer gücünden faydalanarak çoklu marka stratejisini Türkiye’de başarıyla kurmak, farklı ürün gruplarında tüketiciye akıllı bağlantılı ürün deneyimini yaşatmak, gelişen beyaz eşya sektöründeki fırsatları avantaja çevirmek, pandemi sebebiyle evrilen tüketici ihtiyaçlarını sıfır mesafe politikas ıkapsamında daha iyi anlayıp çözüm odaklı teknolojilerimizle iyi bir tüketici deneyimi yaşatmak ana hedeflerimiz arasındadır.” dedi.
İlk yorum yapan olun