2021 yılı sonu itibarı ile yıllık satışlarınızı, pandemi sebebi ile tüketiciler nezdinde ortaya çıkan talep artışlarını ve kur artışı ile doğan fiyat istikrarsızlığını nasıl değerlendiriyorsunuz?
2021 yılı itibariyle hacmimizin küçüldüğünü ifade edebiliriz. Satışlarımızda bir daralma söz konusu. Dönem içerisinde bazı markaların bazı ürünlerinde çeşitli tedarik sorunları yaşadık. Markaların 2021 yılında daha çok ihracat bazlı çalıştığını gördük.
2022 yılında sizleri bekleyen fırsat ve tehditler nelerdir? Yeni yıldan genel olarak beklentileriniz nelerdir?
Pandeminin hayatımızdan uzaklaşması diliyoruz. Ayrıca müşteri nezdinde biriken taleplerin 2022 yılında karşılanacağını öngörüyorum. Ancak kur dalgalanmalarının önüne geçilmez ve fiyat istikrarsızlığı sürerse 2021 yılındaki olumsuz havanın 2022 yılında da süreceğine inanıyorum.
İlk yorum yapan olun