2020 yılında 7.200.000 adet iç piyasa satışları gerçekleşmişti. pandeminin etkisiyle mutfak malzemeleri (hamur makineleri, çay kahve makineleri ve kişisel bakım ürünleri) ve çamaşır ve bulaşık makinelerinde artış olmuştu. 2021 yılında ise bu sayının altında gerçekleşecek gibi görünüyor. Cirolarda ortalama %30 artış var. Dövizdeki artış daha fazla olduğu için fiyat artışlarındaki olumsuz etki 2022 yılın ilk çeyreğinde kendini daha fazla hissettirecektir. Yılın ilk çeyreğinde %25-30 fiyat artışları olacaktır. Yılın 2. çeyreğinde ise fiyat istikrarı biraz daha oturacaktır.
Popüler Makaleler
2021 yılında çok daha fazla dijital kampanyaya imza atarak müşterilerimizle olan ilişkilerimizi güçlendireceğiz
Tchibo Türkiye Genel Müdürü Tuba Yapıncak, Dağıtım Kanalı dergimize Tchibo hakkındaki son gelişmeleri aktardı. […]
İZBEYDER olarak İzmir’den bir kıvılcım yaktık
Beyaz eşya ve küçük ev aletleri perakendecileri 2022 yılına birçok soru işareti ve endişeler ila başladı. Ekonomide ve özellikle kurlarda yaşanan dalgalanmalar sebebiyle yeni yıla ürün zamları ile başlayan perakendeciler, kiralar, vergiler, personel giderleri gibi […]
Türkbesd’den önemli açıklama…
Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği olarak Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’mızın 26.12.2022 tarihinde Resmî Gazete’de yayımlanan “Atık Elektrikli ve Elektronik Eşyaların Yönetimi Hakkında Yönetmeliği” ile ilgili basına yansıyan bazı yorumlar üzerine açıklama yapma lüzumu duymaktayız. […]
İlk yorum yapan olun