Bosch’un yaşam kalitesini artıran yenilikçi, akıllı teknolojilerinin altının çizildiği davette, markanın sahiplendiği ‘evde eşit iş paylaşımı’ misyonu da değinildi. Açılış konuşmasını gerçekleştiren BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın; “Bosch markasının misyonu evde daha iyi bir yaşam yaratmak, hayat kalitesini yükseltmek. Nesillerdir evlerin bir üyesi. Kalite odaklı mühendislik anlayışıyla tüketicilerin en çok güvendiği markalardan biri. Sizin için düşünen teknolojilere imza atıyor ve yeniliklerin, değişimin öncüsü oluyor. Bazen de değişimi kendisinde yaratıyor… İşte, Bosch’un yeni kampanyası ‘Tam Bi’ Bosch’ da Bosch’un marka kimliğine genç, dinamik bir dokunuş yapan bir değişim. ‘Bunu yapsa yapsa Bosch yapardı’ dedirten yenilikçi, akıllı teknolojilerimizin yer aldığı reklam filmlerinde içinde yaşamaktan mutluluk duyacağımız, keyif alacağımız, eşitlik, anlayış ve eğlencenin var olduğu bir ev yansıtılıyor “dedi.
“Evin tüm bireylerinin tam anlamıyla hayatı bölüştükleri bir dünyaya eşlik etmeye devam ediyoruz”
2023’e dinamik, genç ve arzu ettiğimiz ev yaşamı dilekleriyle başladıklarını belirten Bosch Ev Aletleri Kıdemli Pazarlama Müdürü Özlem Koçdar ise; “2022 yılı Bosch markamızın gençleştiği bir yıl oldu. Her yönden değişimin hızına ortak olduk. ‘Tam Bi’Bosch’ da bunun en iyi örneklerinden. BOSCH müşterilerinin omzundaki yükü almakla kalmıyor, aklındaki yükü de alıyor. Hangi programı seçmeniz gerektiğini, hangi ayarı yapmanız gerektiğini, ya da ne kadar deterjan koymanız gerektiğini bilmenize gerek yok bunlar Bosch’un işi. İşte bu inovasyonlar da evdeki rolleri yeniden dağıtıyor. Evin tüm bireylerinin tam anlamıyla hayatı bölüştükleri bir dünyaya eşlik etmeye devam ediyoruz ve evde eşit iş paylaşımını destekliyoruz. Biliyoruz ki, her geçen gün kadınların omuzundaki yük biraz daha hafifliyor, evin tüm üyeleri ev işlerini sahipleniyor” dedi.
Öykü Karayel ve Can Bonomo lansmana ev yaşamlarına dair keyifli bir sohbetle katıldı. Karayel, “Evdeki yaşamımız tıpkı reklam filmlerinde yansıttıklarımız gibi. Evdeki iş yükünü paylaşma biçimimiz bile aynı. İnsanın içinde yaşamaktan mutluluk duyacağı, aidiyet hissedeceği bir alan yaratmak kendi elinde diye düşünüyoruz” dedi. Ev işlerini nasıl bölüştükleri sorusuna Can Bonomo, “Ev işleri bölüşülüp herkes üzerine düşen işi severek yapınca evde yaşam daha da keyifli oluyor. Ne de olsa huzur ve mutluluk evde başlıyor… Kariyer yolcuğumuzun en önemli destekçilerinden biri de kendi evimizdeki huzur ve eşitlik. Evdeki roller eşitlenince herkes kariyerinde kendi hızında ilerleme fırsatı buluyor. Ne mutlu bize ki evin iş yükünü beraberce sırtlanıyoruz, ev işi yükünü paylaşarak hafifletiyoruz” diye yanıt verdi.
Keyifli lansmanda sürpriz bir isim de söz aldı. Bosch’un ‘En Güzeli Evde’ platformunda evdeki şeflerin gastronomi macerasına eşlik eden değerli şef Arda Türkmen, Bosch Satış Direktörü Semir Kuseyri ile mutfaktaki önyargıları kıracak eğlenceli bir sohbet gerçekleştirdi. Evdeki erkek şeflerin sayısında artış olduğuna değinen Arda Türkmen; “Ne mutlu ki bu yolculukta birçok erkek şef kazandık. Evdeki rolleri yeniden dağıtmaya katkı sağladık. Ev işlerinde, teknolojinin erkekleri teşvik etme konusunda oldukça yararlı olduğunu düşünüyorum” dedi. Bosch Satış Direktörü Semir Kuseyri bu keyifli sohbetin ardından iş ortaklarına da mesajını verdi; “2022 Bosch’un tam anlamıyla başarılara imza attığı bir yıl oldu. Eminim ki 2023 de, ‘Tam Bi’Bosch’ yılı olacak. BSH olarak 2022’de 2021’e göre ciro satış oranında dünya birincisi olduk. Bu güzel haberi bugün sizlerle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyorum” dedi.
İlk yorum yapan olun