İçinde bulunduğumuz 2022 yılının sonuna gelirken, birçok sektör gibi beyaz eşya ve küçük ev aletleri grubunun da sıkıntıları oldu. Hızla artan, özellikle hammadde, işçilik ve navlun fiyatları üretim maliyetlerini doğrudan etkiledi. Yıl içinde her ayı zamlarla karşıladık. Bu durum tüketicinin alım gücünü ve ödeme dengelerini alt üst etti. Marka takıntıları olan müşteriler artan fiyatlara yetişemedikleri için servislerine ve kalitesine güvendikleri alternatif markalara yönelmek zorunda kaldılar. Üst üste gelen zamlardan etkilenmek istemeyen vatandaşlar ihtiyaçlarını bir an önce almaya çalıştılar. Enflasyonist dönemlerde yaşadığımız, hiç tasvip etmediğimiz ama stok yapmanın para kazandırdığı bir yıl geçirdik. Adet hedeflerine yaklaşamadığımız ancak artan fiyatlarla rakam hedeflerimize ulaştığımız bu yılı kapatıyoruz. Tüm meslektaşlarım ve ülkem için 2023 yılının sağlıklı, bereketli ve huzurlu geçmesini diliyorum
Popüler Makaleler
2020’de en çok ‘Akıllı Telefon’ Aldık, Evdeki Fırını Büyütüp, Robot Süpürge Arayışına Girdik
Teknosa, 2020 yılının teknoloji alışverişi tercihlerini açıkladı.
Wiami akıllı küçük ev aletleri pazarında çıtayı yükseltecek
Wiami Home Technology; mutfak, temizlik ve sağlık alanındaki ürün gamıyla kullanıcılarının yaşamını kolaylaştırıyor. Ar-Ge destekli inovasyon harikası ürünleriyle sektöre farklı bakış açısıyla bakan marka, 17 farklı model AirFryer, 5 farklı model robot süpürge ve akıllı […]
“Amacımız 2025 yılına kadar dünyada yılda 2 milyar kişinin hayatını iyileştirmek”
Philips Kişisel Sağlık Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Direktörü, Philips Kişisel Sağlık Türkiye Ülke Müdürü Sibel Yıldız, yeni yaklaşımları ve ürünleriyle ilgili bilgileri paylaştı. […]
İlk yorum yapan olun