Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum’un, “Bir fincan kahvenin hatırı 100 yıl, O’nun bizdeki hatırı ise sonsuza kadar…” sloganıyla yayınladığı reklam filmi TBWA imzası taşıyor. Film, Arzum’un Cumhuriyet’e duyduğu derin sevgi ve Atatürk’e olan özlemini, Atatürk’ün Türk kahvesi ile çekilmiş fotoğraflarının yapay zekâ modelleme yöntemiyle canlandırılmasıyla anlatıyor. Filmde, Atatürk’ün Türk kahvesi tutkusu gözler önüne serilirken, Arzum’un Türk kahvesine olan bağlılığının kaynağına da gizli bir gönderme yapılıyor.
Özel güne özel logo
“Bir fincan kahvenin 40 yıllık hatırı vardır” söylemini, Atatürk’ün Türk kahvesine olan sevgisi ve Cumhuriyet için yaptığı fedakarlıklardan yola çıkarak; “Onun içtiği bir fincan kahvenin 100 yıllık hatırı vardır” içgörüsü ile “Bir fincan kahvenin hatırı 100 yıl, O’nun bizdeki hatırı ise sonsuza kadar” olarak yeniden ele alan Arzum, Atatürk’ün, Cumhuriyet için yorulmadan çalıştığını ve O’nun hatırının sonsuza kadar olduğunu vurguluyor. Bu özel gün için logosunu da yenileyen Arzum, Cumhuriyet’in 100. yılını, filmin sonunda verdiği “Cumhuriyetimizin 100. yılı kutlu olsun!” mesajıyla kutluyor.
Reklam filmine linkten ulaşabilirsiniz:
Reklam künyesi
Reklamın Başlığı: Bir fincan kahvenin 100 yıl hatırı vardır.
Reklamveren: Arzum
Reklamveren Marka Ekibi: Seda Simur Büyükkucak, Melike Gezgin, Gökhan Kapıcı, Hazal Erulusoy, Buket Balcan, Eda Balcı
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Kreatif Direktörler: Serdar Güngör, Mesut Koçarslan
Yaratıcı Grup Başkanı: Sungun Çalışkan
Yaratıcı Grup: Tuvana Artun, Mustafa Pamuk
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Müşteri İlişkileri: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç
CSO: Toygun Yılmazer,
Stratejik Planlama: Toygun Yılmazer, Onur Aydın, Yunuscan Hısımcıl, Su Solak
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Prodüksiyon Ekibi: Leyla Özgecan Gezer, Taha Palta
Post prodüksiyon: Basemant
Dış ses: Aytaç Şaşmaz
İlk yorum yapan olun