Tchibo, İstanbul Maratonu’nda 100 yıl için koştu

Tchibo, Cumhuriyetin 100 yılında benzersiz bir coşku ile gerçekleştirilen Türkiye İş Bankası 45 İstanbul Maratonu’nda sponsorlardan biri olarak yer aldı. “Maratonun Kahvesi Tchibo” diyerek koşu rotasının farklı yerlerinde kahve ikramı ile güne enerji katan Tchibo, CGI teknolojisini kullanarak köprü ayaklarının tepesine yerleştirdiği kahve bardağı ile de maratonda görsel bir şölen yaşattı. Tchibo Türkiye Ekibi, maratonda "Yüzyılın Koşusu" temasıyla Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG ) için koştu.

Dünyada kıtalar arası koşulan tek maraton olan, Türkiye İş Bankası İstanbul Maratonu, 5 Kasım Pazar günü 45’inci kez koşuldu. Tchibo’nun maraton heyecanı sabah 7.00’da Beylerbeyi İskelesi’nde başlayarak koşu güzergahının farklı noktalarında devam etti. Türkiye’de kahve kültürünün zenginleşmesi için yenilikçi konseptleri hayata geçiren Tchibo, “Maratonun Kahvesi Tchibo” diyerek koşu rotasının farklı noktalarında sporcular için hazırladığı sürprizlerle Cumhuriyetin 100 yılını kutladı. CGI teknolojisini kullanarak köprü ayaklarının tepesine kahve bardağını yerleştiren Tchibo; Beylerbeyi İskelesi, Yenikapı’daki bitiş noktası başta olmak üzere farklı noktalarda yarışçılara sunduğu kahve servisiyle gerçek kahve keyfini deneyimletti ve Karaköy’de yerleştirdiği tag ile yarış esnasında sporculara heyecan dolu anlar yaşattı.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*