Kahve Kokusu Kadıköy’ü Saracak

Dünyada petrolden sonra en çok işlem gören ikinci ürün kahve. Ve yine dünyada sudan sonra en çok tüketilen ikinci içecek de kahve… Bu denli önemli bir ürün olan, yaşamımızın vazgeçilmez parçası haline gelen kahve hakkında söylenecek çok söz var. 14-15 Eylül tarihlerinde Müze Gazhane’de kahveye dair ne varsa hepsi bir araya geliyor.

Kahve ekosisteminde yer alan tüm unsurların bir araya geleceği zirvede; Barista ve Pastacılık Okulları ile Çikolata ve Seramik Atölyeleri eğitim ve bilgi merkezlerini oluşturuyor. Yerli ve yabancı kahve sektörünün önemli oyuncularının yer alacağı zirve konferanslarındaki oturumlarda ise, kendi alanlarının önde gelen 50 konuşmacısı sizlerle olacak. 

 Kahve hakkında güncel bilgiler, gelişmeler, yeni ürünler, öneriler ve eşlikçileri… Stantlarda kahveye ilişkin en son teknolojik ekipmanları görebilme ve dünyanın dört bir tarafından gelen kaliteli kahveleri tadımlama imkanı… Birbirinden yaratıcı, bilgilendirici workshop’lar, atölyeler. Hepsi Müze Gazhane’de kahveseverlerle buluşacak.  

ZİRVEDE YENİ İŞ FIRSATLARI

 ‘Kahve Zirvesi 2024’te, kahveye dair her şey masaya yatırılacak. Kahvenin geleceğine ilişkin yeni stratejiler, öneriler ve yol haritalarının konuşulacağı zirve stantlarında en son teknolojik gelişmeler, makine ve ekipmanları görme olanağı sunuluyor. Dünyanın dört bir tarafından gelen kaliteli kahveleri tadımlama imkanı sunan zirve, katılımcılara hedef kitleleri ile direkt olarak görüşme ve iletişim ağlarını genişletme, yeni pazarlar edinme olanağı da sağlıyor.

 Zirve ayrıca; Franchising Derneği rehberliğinde, franchise vermek isteyen kafeler ile franchise almak isteyen yatırımcıları da buluşturuyor.

ZİRVENİN OTURUM BAŞLIKLARI

·         BÜYÜME STRATEJİLERİ : YENİ PAZARLAR, FIRSATLAR  VE KAHVEDE GLOBAL MARKA YARATMAK

(Yerel tüketim alışkanlıkları, rekabet ve yeni pazarlara giriş stratejileri ile global pazarda ürün ve marka yönetimi)

·          KAFE İŞLETMECİLİĞİ VE KAHVEDE YENİ TRENDLER, YENİ KONSEPTLER

(Kahve işletmelerinin yönetimi, tedarik zinciri, franchise ve yeni işletme modelleri ile stratejiler ve yeni trendler)

·         KAHVE  YANI  LEZZETLER: DONUK ÜRÜN MÜ, YERİNDE ÜRETİM Mİ TERCİH EDİLMELİ?

(Kapasite, ürün çeşitliliği ve maliyetler açısından kafelerde donuk ürün temini mi yoksa yerinde üretim mi tercih edilmeli?)

·         KAHVE MAKİNELERİ VE EKİPMANLARINDA TEKNOLOJİK YENİLİKLER

( Kahve makineleri ve ekipmanlarında teknolojik yenilikler ve ürün çeşitliliğinin işletmelere sağladığı katkılar)

·         TÜRK KAHVESİNİN ÇEŞİTLENME VE YAYILMA STRATEJİLERİ

(Türk kahvesinin rekabet gücünün artırılması ve uluslararası düzeyde bilinirliğini yaygınlaştırmak  için yapılması gerekenler)

·          TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMİN KAFELERE YANSIMALARI

(Tüketici alışkanlıkları ve beklentilerindeki değişimin; kahve ve kahve yanı eşlikçi tercihine, talep çeşitliliğine ve tüketime yansımaları)

·         DÜNYA KAHVELERİ  ve TÜRKİYE’DE YEŞİL ÇEKİRDEK TERCİHİ/KULLANIMI

(Dünya kahve üretiminde; üretim ve ulaşım maliyetlerinin kahve fiyatına etkileri ve Türkiye pazarında yeşil çekirdek tercihini belirleyen unsurlar)

·         KAHVE KAVURMA MAKİNELERİNDE TEKNOLOJİK YENİLİKLER

(Dünya kahve kavurma makineleri üretiminde 2’nci sırada yer alan Türkiye’nin, kahve kavurma makineleri teknolojisinde yarattığı yenilikler ve dünya pazarındaki gelişim)

·         KAHVE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK; İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİN KAHVE EKOSİSTEMİNE ETKİLERİ

(İklim değişikliği ile orantısız yağışlar, aşırı sıcaklık ve artan kuraklık nedeni ile kahve coğrafyası daralırken; buna paralel kahveye olan talebin yıldan yıla artmasının doğuracağı sorunlar)

·         KAHVE YANI  LEZZETLER: PATISSERIE’DE YENİ TERCİHLER, YENİ EĞİLİMLER

(Tüketici tercihlerini etkileyen faktörler ve tüketicilerin karar verme mekanizmalarındaki değişimlerin nedenleri)

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*