Türk kahvesine olan tutkusu ve Türk kahvesi kültürünün dünyaya tanıtımında bayrak taşıyıcı rolü ile Arzum, bu yıl da Kahve Zirvesi’ndeki yerini aldı. Arzum, hızlı değişimi odağına alarak kahve sektörünün tüm yönleri ile masaya yatırıldığı, zengin ve yeni içerikleri ile yaklaşık 50 bin ziyaretçinin ağırlandığı zirvede Arzum OKKA standıyla yer alarak Türk kahvesi makinesi ve espresso makineleri ile ikramlarda bulundu. Kahveye dair yeni teknolojiler, üretim ve satışın yanı sıra yapay zekâ ve sürdürülebilirlik alanlarından uzman isimler ve kahve sektörün önde gelen kanaat önderleri; geleceğe yönelik stratejilerini ve öngörülerinin paylaşıldığı zirvenin ilk gününde Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, Kahve Makineleri Ve Ekipmanlarında Teknolojik Yenilikler konulu panelin moderatörlüğünü üstlendi. Bu oturumda kahvenin endüstriyel yolculuğu ve geliştirilmesi için yapılması gerekenlerden bahsedildi. Aynı gün Türk Kahvesinin Çeşitlenme ve Yayılma Stratejileri paneline de konuşmacı olarak katılan Kolbaşı, Türk kahvesinin rekabet gücünün artırılması ve uluslararası düzeyde bilinirliğini yaygınlaştırmak için yapılması gerekenleri anlattı.
Arzum ve Arzum OKKA olarak, Türk kahvesi kültürünün dünyada bilinirliğinin artması adına son derece büyük bir çaba sarf ettiklerini dile getirerek konuşmasına başlayan Murat Kolbaşı, kahveye olan tutkularını uluslararası arenada yaşatmak adına gerçekleştirdikleri iş birlikleri, sponsorluklar ve projeleri anlattı.
“Türk kahvesi Arzum için bir tutku meselesi”
Türk kahvesinin Arzum için bir tutku meselesi ve sahiplendiği bir kültürel miras olduğunun altını çizen Kolbaşı, “Elimizde son derece zengin, kültürümüzün içine entegre olmuş eşsiz bir hazinemiz var. Ancak üzülerek de olsa bu hazinenin dünyada olması gereken yerde olduğunu söyleyemiyorum. Son yıllarda kahvemizin bilinirliği dünyada artmış olsa da 500 yıllık geçmiş için yeterli değil. Bu anlamda herkesin üzerine çok fazla görev düşüyor. Ben de yurt dışına gittiğimde özellikle Türk kahvesi istiyorum. O kafe ya da otel menüsünde Türk kahvesi olmasa bile zamanla talep yaratacağıma inanıyorum. Onlarca kişinin isteğiyle eminim ki bir merak oluşacak ve Türk kahvemiz dünyanın farklı ülkelerinin içecek menülerine girecek. Bu ve bunun gibi ufak adımlarla Türk kahvesini dünyanın en tanınan kahveleri arasına yerleştirebiliriz, böylelikle Türk kahvesi dünya sahnesinde hak ettiği yeri alabilir” şeklinde konuştu.
Arzum OKKA kahvedeki uzmanlığını espressoya taşıyor
Kolbaşı, sözlerine şu şekilde devam etti “Arzum OKKA’nın lansmanından bugüne kadarki 10 yılda, OKKA Türk kahvesi makineleri ile Türk kahvesini o kadar bütünleştirdik ki, Arzum OKKA tüm dünyada bilinen ve binlerce hanede kendine yer edinen bir marka konumunu aldı. Bizler de sınırlarını her gün büyüten markamız Arzum OKKA altında kahve çeşitliliğini sahiplendiğimiz yeni bir ürün serisi yaratmak istedik. Arzum OKKA Espresso Makinesi Ailesi, Arzum OKKA’nın Türk kahvesindeki uzmanlığını espressoya yansıttığı bir ürün serisi ve bu alanda her bir ürün kendine has ve ayırt edici özellikleriyle öne çıkıyor. Bu ürün serisi ile kullanıcılarımıza uzun yıllardır yaşattığımız kahve keyfini bir adım ileriye taşıyoruz.”.
İlk yorum yapan olun