2024 yılı stresi, telaşı ve yorgunluğu ile yoğun, hızlı ve güzel geçti. Her ne kadar ekonomik sıkıntılar bizi boğsa da markamızın trendi hep yükselişte idi. 2024 yılı aslında güzel başlayıp Mayıs sonrası büyük bir durgunlukla devam etti. Son çeyreğe kadar bu durum sürdü. Son çeyrek yüzümüzü güldürdü diyebilirim. Belirsizliğin ağırlıkta olduğu bu yılda son aylar bizi biraz rahatlattı. Bu sebeple 2025’te daha iyi bir pazarın bizi beklediğini düşünüyorum. 2025 yılı için ekonomik koşullar tahminlerimiz çerçevesinde ilerlerse öncelikle kendi bünyemizde Girne’de yeni bir mağaza daha açmayı düşünüyoruz. Dilerim ki 2025 belirsizliklerin ve ekonomik sıkıntıların azaldığı, sadece hedeflerimize odaklandığımız bir yıl olur.
Popüler Makaleler
Önümüzdeki dönemde ergonomik tasarımlı ürünleri daha sık göreceğiz
Kahve makinası sektörü pazarında, 2021 yılına göre, son aylarda yaşanan küçülmenin sizce sebepleri nelerdir? 2021 yılında dünya ihracat sıralamasında onuncu olan ve her yıl büyümeye devam eden züccaciye sektöründe çay-kahve makinesi gibi ürünler lüks olmaktan […]
Yılın ilk yarısında Arzum’un toplam geliri 411,4 Milyon TL’ye ulaştı
Arzum Elektrikli Ev Aletleri, 2021 yılının ilk altı ayında 411,4 Milyon TL gelir açıkladı, geçen yılın aynı dönemine göre vergi öncesi net kârını yüzde 75,8 oranında artıran şirketin net kârı ise 39,6 Milyon TL oldu. […]
Fakir Hausgeräte Satış ve Pazarlama Grup Başkanı Muhammet Fatih Saruhan: “Yeni mağazamızda müşterilerimize ürünleri deneyimleme ve diğerleriyle karşılaştırma imkânı sunuyoruz”
Küçük ev aletleri pazarının en büyük ve önemli oyuncularından biri olan Fakir Hausgeräte’yi son günlerde genel bir strateji ve yaklaşım değişimi ile görüyoruz. Önümüzdeki günlerde nasıl Fakir Hausgeräte göreceğiz? Fakir Hausgeräte olarak yenilendiğimizi ve dönüşüm […]
İlk yorum yapan olun