2020 yılında 7.200.000 adet iç piyasa satışları gerçekleşmişti. pandeminin etkisiyle mutfak malzemeleri (hamur makineleri, çay kahve makineleri ve kişisel bakım ürünleri) ve çamaşır ve bulaşık makinelerinde artış olmuştu. 2021 yılında ise bu sayının altında gerçekleşecek gibi görünüyor. Cirolarda ortalama %30 artış var. Dövizdeki artış daha fazla olduğu için fiyat artışlarındaki olumsuz etki 2022 yılın ilk çeyreğinde kendini daha fazla hissettirecektir. Yılın ilk çeyreğinde %25-30 fiyat artışları olacaktır. Yılın 2. çeyreğinde ise fiyat istikrarı biraz daha oturacaktır.
Popüler Makaleler
Türkbesd Haziran 2020 raporunu kamuoyu paylaştı
Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği, sektörel verileri paylaştı. […]
Spot satış yerine müşterilerimize marka güvencesi sağlamayı tercih ediyoruz
Kendinizi ve firmanızın kuruluş hikayesini bize anlatabilir misiniz? 1979 yılında Zonguldak’ta doğdum. İlk, orta ve lise öğrenimimi İzmir’de tamamladım. Üniversite eğitimimi Çanakkale 18 Mart Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde satış ve pazarlama bölümünde okuyarak tamamladım. Mezun olduktan […]
Kahvenin herkesin kolayca ulaşabileceği bir keyif anı olmasına önem veriyoruz
Türkiye pazarını kahve tüketimi ve kültürü açısından nasıl değerlendiriyorsunuz? Türkiye’de kahve kültürü son yıllarda hızlı bir değişim ve gelişim gösteriyor. Geleneksel Türk kahvesi kültürümüzde uzun zamandır önemli bir yer tutsa da, son yıllarda espresso bazlı […]
İlk yorum yapan olun