Sektörünüz ve Türkiye özelinde değerlendirdiğinizde 2018 yılı şirketiniz açısından nasıl geçti?
“Yaşam için teknoloji” yaklaşımıyla yüksek teknolojili ürünler geliştiren Bosch Ev Aletleri olarak 2018’de de yeni ürünler geliştirmeye ve trendlere ve müşterilerimizin beklentilerine uygun bu ürünlerimizi tüketicilerimize sunmaya devam ettik. 2018’de yüksek teknolojisiyle hayata değer katan Home Connect ürün gamımızın dikkatleri üzerine toplayan kameralı Home Connect buzdolabına ve sağlıklı yaşam ürün grubumuza odaklandık.
Ayrıca yıl boyunca tüketicilerimize yönelik olarak hem ürün bazlı hem de özel günler ve Eylül ayında okula dönüş gibi özel dönemlere yönelik olarak pek çok kampanya gerçekleştirdik. Seçili ürünlerde indirimler sunan “Ev ekonomisine destek” kampanyası da yıl içinde tüketicilerimizin ilgisini çeken kampanyalardan biri oldu.
2018 yılında tüketicilerimize ürünlerimizi deneyimletme konusunda fırsatlar oluşturduğumuz pek çok etkinlik gerçekleştirdik. Mimari Tasarım Zirvesi, Digital Age Summit, Brand Week, İstanbul Kahve Festivali gibi pek çok etkinlikte VR (virtual reality) gibi teknolojik uygulamalarla ziyaretçilerimizin ürünlerimizi deneyimlemesini sağladık.
Bu yıl içerisinde şirketiniz bünyesinde yaptığınız yatırımlar, yeni ürünler, lansmanlar vb. gelişmeler nelerdir?
2018’de Bosch Ev Aletleri olarak tüketicilerimize her ürün grubumuzda pek çok yeni ürün sunduk ve lansman gerçekleştirdik. Bosch’un “Yaşam İçin Teknoloji” felsefesini temel alarak geliştirdiğimiz uzaktan kontrol sağlayan Home Connect teknolojisine sahip yeni buzdolabımızın tüketicilerimize sunulması 2018’in en önemli çalışmalarından biriydi.
Bosch’un yüksek teknolojili Home Connect kameralı buzdolapları daha da geliştirildi ve buzdolabının içinin fotoğrafını çekip cep telefonu ve tablete göndererek buzdolabının içinde neler olduğunu görebilme imkanı sundu. Bu uygulama ile Bosch’un kameralı buzdolabının kapağı her açılıp kapandığında soğutucu bölmesinde yer alan iki kameradan biri otomatik olarak soğutucu bölmesinin, diğeri ise kapı raflarında gıdaların ve içeceklerin olduğu bölümün fotoğrafını çekerek kullanıcının cep telefonunda veya tabletindeki Home Connect uygulamasına gönderiyor. “Selfie” çeken Home Connect buzdolabımızdaki bu uygulamayla artık cep telefonu ve tablet üzerinden gönderilen resimlerle buzdolabının içini görmek ve market alışverişi yaparken eksikleri tespit etmek mümkün hale geliyor. 2018 yılında Home Connect teknolojisine sahip çamaşır ve bulaşık makineleri ürünlerimize de yenilerini ekledik.
Sağlıklı beslenmeye özen gösterenlerin hayatını kolaylaştıran yeni ve çok kullanışlı sağlıklı yaşam ürünlerimiz yol boyunca öne çıkardığımız bir başka grup oldu. Yaz aylarında düzenlediğimiz “Bosch Sağlıklı Yaşam Etkinlikleri” sayesinde bu ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturduk. İstanbul, İzmir ve Muğla gibi çeşitli gibi illerde düzenlenen bu etkinliklerde sebze ve meyvelerdeki vitaminleri koruyan VitaExtract Yavaş Sıkım Meyve Sıkacağımız, ödüllü tasarımıyla göz kamaştıran en sessiz blender’ımız SilentMixx, hazırladığınız birbirinden sağlıklı karışımları yanınıza alıp hayatın hızlı koşturmacasına keyifle devam etmenize yardımcı olan Mixx2Go blender ile hazırlanan sağlıklı karışımları ikram ettik.
2018’in öne çıkan bir başka çalışması ise, ocak teknolojilerindeki dijitalleşmede devrimsel bir yeniliğe imza atan Flame Select teknolojisini tanıttığımız lansman oldu. Yeni nesil Bosch ocaklarda kullanılmaya başlanan rakipsiz Flame Select teknolojisi, değişken gaz akışına sahip geleneksel gazlı ocakların aksine, sıcaklık ayarının seviyesini dilediğiniz gibi kontrol etmenize olanak sağlıyor.
Flame Select teknolojili ocaklarımız mutfaklara yeni bir soluk getiriyor, en kısık ve en yüksek seviye arasında 9 farklı alev yoğunluğu seçeneği sunuyor. Geleneksel tip küçük, orta, büyük ocak devrini ortadan kaldırıyor ve yemeği en yüksek ateşten en kısık ateşe kadar sadece tek bir ocak gözünde yaparak çok daha kolay pişirme sağlıyor. Böylelikle kullanıcılarımız yemeğe, tencereye ve hatta yemeğin miktarına özel seçim yapılabiliyorlar.
2018’de Bosch Ev Aletleri açısından bir başka önemli gelişme de Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun 10. Yılına ulaşması oldu. 10 yılda 550 kez perdelerini açarak 170 bin çocuğa ulaşan ve çevreye duyarlı nesiller yetiştirilmesine katkıda bulunan Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun yeni sezonu İstanbul’daki gösterimlerle başladı. Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun Sadri Alışık Kültür Merkezi tarafından sahneye konan “La Fonten Orman Mahkemesinde” adlı oyunu 2 Aralık 2018’ten başlayan ve 2019’un ilk yarısına uzanan dönemde16 ilde sahneleniyor.
İlk yorum yapan olun