Regal Doğru Karar

Bazen abartılı bir reklam kampanyası tüketiciyi ihtiyacı olmayan ürüne yönlendirebiliyor. Regal, yeni reklam kampanyasında tüketicinin satın alma davranışını yanlış yönlendiren etkenlere dikkat çekerek, “Regal Doğru Karar” diyor. Regal’in eğlenceli bir dille ekrana taşıdığı reklam kampanyasını yakından inceleyip pazarlamanın başındaki isimlerden bilgiler aldık.

Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Duygu Badem Uylukçuoğlu: Regal ile tüketicilerimizin fonksiyonel ihtiyaçlara dönük olarak, somut fayda sağlayan ve hayatını kolaylaştıran özellik ve teknolojileri, modern tasarımlarla uygun fiyata sunuyoruz. Hedef kitlemiz, en doğru ürünü uygun fiyata almayı bir yaşam tarzı haline getiren, kendi ihtiyaçları ve istekleri doğrultusunda DOĞRU KARAR’ı verebilen, farklı yaş, eğitim ve gelir grubundaki tüketicilerden oluşuyor. Kanal stratejimizle değer önermemiz arasında bu anlamda çok yakın bir ilişki görüyoruz. Regal markası, tüketicilerimizin birçok kanalda bulabileceği, sadece Regal satan çok özel showroom mağazaları ile güçlenen münhasır satış noktalarının yanı sıra karma markaların olduğu değerli satış noktalarında deneyimlenebilen bir marka. Online kanalı da stratejik olarak önceliklendirerek yatırım yapıyoruz.

Regal Pazarlama Müdürü Gülfidan Kılınç Bakan: Tüketicimizin gündemini bilen ve onu anlayan bir markayız. Bunu satış öncesi ve sonrası çalışmalarımızda ve iletişim kanallarımızda belirtmeyi seviyoruz. Tüketicimizin ürünle olan ilişkisine farklı açılardan bakarak kampanya içeriklerimizi belirliyoruz.

Son reklam kampanyamızda yine ‘Regal Doğru Karar’ diyor ve ürünlerimizin sunduğu somut fayda ve fonksiyonel özelliklere dikkat çekiyoruz. En doğru ürün en iyi fiyata Regal’de bulunur diyor, Regal ile benzer özelliklere fazladan para vermek zorunda olmadıklarının altını çiziyoruz.

Vestel Pazarlama İletişimi & Perakende Pazarlama Grup Müdürü Feza Turunçoğlu: Bilindiği gibi reklamlar satın alma davranışını etkileyen, satışı artıran önemli araçlardan bir tanesi. Reklamların tüketiciyi bilgilendirmenin yanında yönlendirme amacı da olmasından yola çıkarak hazırladığımız 3 filmlik reklam kampanyamızda da tüketicinin doğru yönlendirilmesine dikkat çekmek istedik. Janjanlı reklamlara aldanıp Regal almayanların pişman olacağı mesajını verirken bir yandan da yalın ve esprili bir iletişim dili kullandık. Ve markamıza dikkat çekmek istedik. Regal almamanın pişmanlığını günlük hayattan örnekler üzerinden eğlenceli bir kurguyla verdik. Bu yolla tüketicimizin üstün kaliteli ve uygun bütçeyle ulaşabileceği Regal ürünlerle yaşayacağı mutluluğa ve kazanç hissini beslemeyi amaç edindik.

Regal Pazarlama Müdürü Gülfidan Kılınç Bakan: Önümüzdeki dönemde de tüketicinin satın alma anında yaşadığı kazanç hissini güçlendirecek hediye ve çekiliş kampanyalarımıza devam edeceğiz. Sosyal medyada ve çeşitli dijital platformlarda tüketiciyi faydalı bilgilerle besleyen ve keyifli zaman geçirmesini sağlayan, tüketicinin yanında duran marka olmayı hedefliyoruz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*