Derin Dondurucuda Hedefimiz 2019 yılında %28 pay almak

Erdinç Kurtoğlu Klimasan A.Ş Türkiye Satış Yöneticisi

Şenocak -Klimasan A.Ş ‘nin  Seren Ltd. Şti ile “Birlikte Adım Adım” sloganı ile düzenlediği  2019 yılı Bayiler Toplantısı Antalya  Belekte bulunan Titanic Deluxe Golf otelde gerçekleştirildi. Yaklaşık 150 bayinin katıldığı toplantıyı Şenocak-  Klimasan Firmasının Yurtiçi Satış Yöneticisi Erdinç Kurtoğlu açtı. Açılış konuşmasında firmasını tanıtan Kurtoğlu kısaca şunları söyledi; Türkiye’de ilk ticari tip soğutucu üreticisi Şenocak firması 1915 yılında kurulmuştur, 1997 yılında halka açılan Şenocak-Klimasan A.Ş hisseleri  İstanbul Menkul kıymetler Borsasında işlem görmektedir. Metalfrio Grup’un bir üyesi olan Klimasan dünya genelinde ticari soğutma pazarında önemli bir yere sahiptir. Fabrikamız Manisa Organize Sanayi Bölgesi içinde  endüstrinin en modern otomasyon sistemlerini kullanarak ve yıllık 600.000 adetten fazla üretim kapasitesi sahip bir firmadır.

 Türkiye de yıllık Derin dondurucuda 810.000 adetlik bir Pazar olduğunu söyleyen Kurtoğlu  Pazarın, Blok Kapaklı Derin Dondurucu ve Çekmeceli Derin Dondurucular olarak ikiye ayırıldığını ve bu pazarın 2019 yılında % 28’ine sahip olmayı hedeflediklerini ifade etti.

Selim Gize – Seren Ltd.Şti.

Toplantının ikinci kısmında ise Şenocak Markasının Türkiye Distribütörü  Seren Ltd.Şti’nin Yönetim Kurulu Başkanı Selim Gizer söz aldı. Gizer konuşmasını  şu ana başlıklar altında topladı;

 2019 yılında ekonomik görünümün istikrar kazanması,

Sektörlerin konsolide olması,

Risk yönetimi ve ticaret kurallarının daha düzenli olması,

Tüketici değerinin daha da artması,

Üretim – dağıtım ve pazarlama faaliyetlerinin daha verimli hale getirilmesi konularında , bayilerine bilgi verdi.  

Ayrıca  2019 yılı öngörüsünde .Sadece yüksek sezonda değil tüm yıl boyunca düzenli stok yönetimi, satış sonrası hizmet kalitesinin iyileştirilmesi, pazarlama reklam faaliyetlerinin amaca uygun olarak marka imajını ve bilinirliğini arttırarak devamlı yapılması, tüm yerleşim birimlerinde bayilerin oluşturulması ve teşhirlerin arttırılması, rekabet koşullarının takip edilmesi ve devamlı pazardaki iddianın sürdürülmesi konularında hem bayilere, hem kendi satış ekibine hem de  Şenocak yetkililerine mesajlar verdi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*