İç piyasada “Yerli” ve “Milli” ürün algısı güçleniyor

Goldmaster CEO'su Sinan Bora

Sektörünüz ve Türkiye özelinde değerlendirdiğinizde 2018 yılı şirketiniz açısından nasıl geçti?

Küçük ev aletleri sektörü yaşadığımız bu ekonomik sıkıntıların yarattığı etkiye rağmen büyümeye devam ediyor. Yaşanan döviz hareketleri doğal olarak iç pazarda bir talep düşüşü yarattı. Buna rağmen son çeyrekte hissedilir büyüme emarelerini gördük. Yani sektörün bu yılı artıda kapatacağını umuyorum. Bize gelince 2018 yılının bizim açımızdan yatırım yılı olduğu için iyi geçti.

Bu yıl içerisinde şirketiniz bünyesinde yaptığınız yatırımlar, yeni ürünler,  lansmanlar vb. gelişmeler nelerdir?

Elektrik süpürgesi, mutfak robotu, blender, saç kurutma makinesi, filtre kahve makinesi, fanlı ısıtıcı başta olmak üzere evde kullanılan tüm elektrikli ev eşyalarını tüketicilerimizin beğenisine sunduk.

Yurt içinde bayi ve market satış kanallarının yanı sıra e-ticaret üzerinden tüm ürünlerimiz için kolay ulaşılabilir geniş bir dağıtım ağı oluşturduk ve bu ağa dahil olmak isteyen yeni satış noktalarının olması da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.

Geniş renk alternatiflerimiz ile tüketicilerimizin kendi eşyalarına ve diğer ev aletlerine kombin yapabilmelerine imkân sunuyoruz. Örneğin çeyiz setlerimizle tost makinesi, çay makinesi, elektrikli cezve ve mutfak robotunu mutfağı ile uyumlu renkte kullanmalarına olanak sağlıyoruz. Ürünlerimizi üretirken kalite, kolay kullanım, tüketici dostu olması önceliklerimiz arasındadır.

Gıda teması olan bu ürünlerde, tüketicinin sağlığını ön planda tutuyor ve kısa süreli kazançlar peşinde olmak yerine, en iyi hammaddeyi kullanarak, sağlığa uygun ürünler üretmek bu işe girdiğimiz ilk günden sözümüzdü. Bu sözümüzü hiçbir üründe değiştirmediğimizi tüm bayilerimiz gördü ve yaşadı. Hepsinde büyük bir güven oluştu. “GoldMaster yaptı ise sağlığa uygundur, kalitesiz olmaz” söylemlerini bizim olmadığımız ortamlarda duymak tüm emeklerimize değiyor. Sadece satış değil, 650 teknik servis ve hizmet noktası ile de satış sonrası hizmetlerde tüm Türkiye’ye kaliteli hizmet vermekteyiz.

Kendi ürününü üretip, kendi markası ile tüketicilerine sunup, bu ürünlerinin de arkasında duranender firmalardan biriyiz. Süpürgede 5 yıl ücretsiz garantiyi sunantek firma olmamız ürünlere olan güvenimizin ispatıdır.

Genel olarak 2019 yılından beklentiniz nasıl? Bu yıl için hedefleriniz ve genel stratejileriniz neler olacak?

2019 yılında Türk kahve makinesinin pazar büyümesine paralel olarak yeni bir ürün geliştirmekteyiz. Yeni Türk kahve makinemizin tasarımı için özel olarak çalışıldı ve müşterilerimizin sorunsuzca kullanacakları bir ürün olacağı ve vazgeçilmezleri haline geleceğine eminiz. Bunun dışında yeni model saç kurutma makineleri, mini tost makinesi, yeni filtre kahve makinesi ve yeni hava nemlendirme modellerini Türkiye’de üretmek için çalışmalarımız hızla devam etmektedir.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*