İçinde bulunduğumuz 2022 yılının sonuna gelirken, birçok sektör gibi beyaz eşya ve küçük ev aletleri grubunun da sıkıntıları oldu. Hızla artan, özellikle hammadde, işçilik ve navlun fiyatları üretim maliyetlerini doğrudan etkiledi. Yıl içinde her ayı zamlarla karşıladık. Bu durum tüketicinin alım gücünü ve ödeme dengelerini alt üst etti. Marka takıntıları olan müşteriler artan fiyatlara yetişemedikleri için servislerine ve kalitesine güvendikleri alternatif markalara yönelmek zorunda kaldılar. Üst üste gelen zamlardan etkilenmek istemeyen vatandaşlar ihtiyaçlarını bir an önce almaya çalıştılar. Enflasyonist dönemlerde yaşadığımız, hiç tasvip etmediğimiz ama stok yapmanın para kazandırdığı bir yıl geçirdik. Adet hedeflerine yaklaşamadığımız ancak artan fiyatlarla rakam hedeflerimize ulaştığımız bu yılı kapatıyoruz. Tüm meslektaşlarım ve ülkem için 2023 yılının sağlıklı, bereketli ve huzurlu geçmesini diliyorum
Popüler Makaleler
Hayalet ağlardan geri dönüşümle beyaz eşyalar üretilecek
Marmara Adaları Hayalet Ağlar Projesi ile Balıkesir Marmara Adaları Bölgesinde 25 lokasyondan çıkarılacak 95 basketbol sahası büyüklüğündeki 40 bin metrekare hayalet ağ ile sucul ekosisteme önemli katkı sağlanması hedefleniyor. Çıkarılacak ağlar geri dönüştürülerek ikincil plastik […]
Arnica Yönetim Kurulu Başkanı Senur Akın Biçer: “Kadın işi”, “erkek işi” ayrımını ortadan kaldırıyoruz
Kısa süre önce Fortune Türkiye tarafından açıklanan Türkiye’nin En Güçlü 50 Kadını Listesi’nde yer aldınız. Bu listeye üçüncü kez girme başarısını gösteriyorsunuz. Bu başarıyı hangi çalışmalarınız nedeniyle kazandınız? Çok uzun yıllardır iş yaşamının içindeyim. İş […]
LG, ThinQ UP 2.0 ile beyaz eşyaları kişiselleştiriyor
IFA 2023’te LG Electronics (LG), beyaz eşyalarını ultra kullanışlı ve ultra bağlantılı yaşam tarzı çözümlerine dönüştüren bir akıllı ev yeniliği olan ThinQ UP 2.0’ı tanıtacak. ThinQ UP 2.0, LG’nin beyaz eşya işinin abonelik hizmetleri de […]
İlk yorum yapan olun