MediaMarkt olarak 2022 yılında gerek mediamarkt.com.tr gerekse mobil uygulamamız ile milyonlarca tüketiciye dijital kanallarımızdan ulaştık. Mağazalarımızda sunduğumuz hizmetlerle birlikte tüketiciye her kanalda en iyi deneyimi sunmayı hedefledik. Bugün tüm satış kanallarımız birbiri ile mükemmel bir uyum içerisinde çalışıyor ve kanal ayırmaksızın tüketicilere çok kanallı bir deneyim imkanı tanıyoruz. Buna paralel 2023 yılında ve gelecekte ön plana çıkacak konulardan başında “deneyim” olduğuna inanıyoruz.
Hatta bu nedenle, 2022 yılında global stratejimizde “deneyim elektroniğine” yöneldik. Amacımız perakendenin geleceğini yazmak ve deneyim şampiyonu olmak. Bunu ise dokunduğumuz her alanda gerçekleştirebilmek. Başka bir deyişle hedefimiz sadece satış sırasında değil, aynı zamanda öncesi ve sonrasında, çalışanlarımızla da birlikte bulunduğumuz her alanda deneyim şampiyonu olabilmek.
Tabii deneyimden bahsederken bunu teknoloji ve elektronikle anlatıyoruz ama işin özünde insan var. Önemli olan insanların teknolojiyi nasıl algılayıp deneyimlediği. Teknolojik ürünler artık hayatımızı kolaylaştıran yegane cihazlar ve neredeyse her işin merkezinde bulunuyor. Tüm bunların temelinde ise hayatımızı iyileştirmek var ve biz de buradan hareketle iletişimimize de yeni bir yön çizdik. Globalde Let’s Go, Türkiye’de ise Tam Zamanı diyoruz. Bu kapsamda tüketicimizin ürünü deneyimleyerek satın alma alışkanlığından vazgeçeceğini düşünmüyoruz ve dijitalin yanı sıra mağaza yatırımlarımıza da hiç ara vermiyoruz.
2023 yılı sonuna kadar toplamda 100 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyoruz. Bu büyümemizle de 500 kişiye daha iş fırsatı yaratacağız. Bununla paralel dijitalin toplam ticaretimizdeki payını yüzde 20 seviyelerine çıkaracağız.
İlk yorum yapan olun