Gaziantep ve çevresindeki bölgede 17 şubesi ile faaliyetlerine devam eden Altınoğlu Şirketler Grubu, 45. yılını kutladığı özel bir gece düzenledi. Altınoğlu Şirketler Grubu çalışanlarının katıldığı ve özel bir otelde gerçekleştirilen gecenin sunuculuğunu Eda Eren gerçekleştirirken, gecede ünlü sanatçılar Özlem Torluk ve Doğan Bayburt da sahne aldı. Şirket çalışanlarının yanı sıra grubun iş ortaklarının ve diğer paydaşlarının da katıldığı gecede katılımcılara çeşitli hediyeler de dağıtıldı. Şirketin 45. yılı ve düzenlenen gece hakkında konuşan Altınoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İslam Özaltın, uzun süredir sektöre verdikleri hizmetlerin aralıksız şekilde devam ettiğini söyledi. Türkiye’de mağazacılık alanında önemli bir istihdam yarattıklarını ve son dönemde yaptıkları yeni çalışmalarla 250 kişilik bir aileye dönüştüklerinin altını çizen Altınoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İslam Özaltın, önümüzdeki dönemde de yatırımlarını ara vermeden sürdüreceklerini vurguladı. Özaltın, yeni mağazalarını yaklaşık 1,5 milyon TL’lik bir reklam bütçesiyle faaliyete geçirdiklerini belirtti.
Popüler Makaleler
Arçelik 4. kez dünyanın en sürdürülebilir 100 şirketi arasına girdi
2050 yılına kadar tüm operasyonlarında net sıfır emisyon taahhüdünde bulunan Arçelik, sürdürülebilirlik alanındaki yenilikçi proje ve faaliyetleriyle, uluslararası prestijli listelerde üst sıralarda yer almaya devam ediyor. Arçelik, Toronto merkezli sürdürülebilirlik alanında çalışan medya ve araştırma şirketi Corporate […]
Koç Holding’te yeni atamalar gerçekleştirildi
Açıklamada, 1970 yılından bu yana Koç Holding’de görev yapan, 2006 yılından bu yana da Koç Holding Muhasebe Direktörü olan Emine Alangoya’nın emeklilik sebebiyle görevinden ayrılacağı belirtildi. 1995 yılından bu yana Koç Topluluğu bünyesinde farklı kademelerde […]
Migros, ilk perakende medya şirketi Mimeda’yı kurdu
Migros, pazarlama alanında bir ilke imza atarak Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda’yı kurdu. Tüketicilerin değişen ihtiyaç ve taleplerini keşfederken farklı iletişim kanalları üzerinden paylaşılan reklamların etkisini ölçümlemek amacıyla birçok medya aracını kullanan Migros, Türkiye medya sektöründe katma […]
İlk yorum yapan olun