Vestel Müşteri Hizmetleri, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın gerçekleştirdiği ’Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nden (Türkiye Customer Experience Awards / TCXA’23) 2 ödülle döndü.
Vestel, bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen ödül programında, ‘Beş Duyulu Müşteri Deneyimi yaklaşımıyla ’Müşteri İçgörüsü ve Geri Bildirim Stratejisinin En İyi Kullanımı’ kategorisinde Altın, belirli ürünler için kurulum kolaylığı sunan yeni hizmet tasarımıyla da ‘En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme’ kategorisinde Gümüş ödül kazandı. 41 firmadan 140 projenin yarıştığı TCXA’23’te ödülleri Vestel’i temsilen Müşteri Hizmetleri Deneyim Yöneticisi Gaye Özgencil Karasarı aldı.
Vestel Müşteri Hizmetleri bugün, beş duyuyu ilke edinerek oluşturduğu iç görü ve geri bildirim stratejisiyle duyguları ve teknolojiyi kullanarak müşteri faydasına geliştirme sağlayan aksiyonlar alıyor. Her Vestel çalışanının benimsediği bu yaklaşım, şirketin müşterilerini her zaman merkezde tutan kültürünün oluşmasına da katkı sağlıyor.
TCXA’23’te Gümüş ödül kazanan yeni ürün kurulum hizmet tasarımında ise müşteriler belirlenen birkaç yönerge ile teknik servise ihtiyaç duymadan ürünlerini hızlıca kurup kullanmaya başlayabiliyor. Müşterilere zaman ve maliyet avantajı ile ek faydalar sunan bu model aynı zamanda müşteri evine ziyaretlerle oluşan karbon salınımını azaltarak sürdürülebilirliğe de katkı sunuyor.
İlk yorum yapan olun