Bize kendinizi, firmanızı ve kuruluş hikayenizi anlatabilir misiniz?
İstanbul doğumluyum ve İstanbul Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezunuyum. Küçük yaşlardan beri ticaretle uğraşıyorum. 1986 yılında İzmir’e yerleştikten sonra ticari anlamda büyümeye başladım. 2011 yılında şirketimiz Revna’yı kurarak Bosch markasıyla beyaz eşya sektörüne Karabağlar mağazamızla adım attık.
Mağazalarınızın özelliklerinden bahseder misiniz? Tüketici sizi neden tercih ediyor?
Revna şirketi olarak İzmir’de üç farklı lokasyonda şubelerimiz bulunmaktadır. Karabağlar mağazamız, 13 yıldır ilk göz ağrımız olduğu için bilinirlik anlamında bize olumlu katkılar sağlıyor. Bayraklı mağazamız, İzmir’deki en büyük metrekareye sahip mağazalardan biri olarak, birçok ürünün sergilendiği ve müşterilerin her ürünü kolayca görüp deneyimleyebildiği bir mağaza olduğundan çok beğeniliyor. Bornova’daki mağazamız ise İzmir’in gelişen ve büyüyen bir lokasyonunda bulunduğu için müşterilerimiz tarafından tercih ediliyor. Revna Dayanıklı Tüketim Malları olarak, sektörde uzun yıllar boyunca zaman harcamış, müşterilerine her zaman güler yüzlü bir hizmet sunmuş ve yenilikçi bir firmayız. Firmamız, hız, güven, kalite, memnuniyet ve fiyat anlamında müşterilerimizi memnun etmeyi hedefliyor. Aynı zamanda, online satış kanalımız aracılığıyla tüm Türkiye’ye kaliteli ve hızlı hizmet anlayışımızı tanıtmak istiyoruz.
Bölgenizden ve bölgenizdeki tüketicilerin özelliklerinden bahseder misiniz?
İzmir bölgesi, bilinçli bir tüketici grubuna sahip olup, ne almak istediğini ve ihtiyaçlarına uygun ürünleri bilen bir kitleye sahiptir. Bosch markası, ürünlerinin kalitesi, geniş ürün yelpazesi ve markanın güvenilirliği ile bu beklentileri karşılamaktadır. Biz de Revna olarak, bu kitleye en uygun şekilde hizmet vermekteyiz.
İşinizde oğlunuzla birlikte çalışıyorsunuz. Bunun firma yönetimine olumlu ya da olumsuz katkısını bizimle paylaşır mısınız?
Oğlum Tayyib Yurtseven ile yaklaşık 6-7 yıldır bu işte birlikte çalışıyoruz. Oğlumun bu işe yaklaşımı ve özverili çalışmaları sonucunda, birlikte bünyemizde iki farklı lokasyonda mağaza açtık. Oğlumun dinamik ve yenilikçi yaklaşımları sayesinde Revna şirketimizi her zaman ileriye taşıyoruz.
Bir beyaz eşya mağazası olarak sektörel anlamda ne çeşit sorunlarla karşılaşıyorsunuz? Bunların çözümü için önerileriniz nelerdir? E-ticaret alanında faaliyetleriniz var mı?
Beyaz eşya mağazalarında çalışacak genç nesil satış personeli konusunda büyük bir eksiklik olduğunu düşünüyorum. Bu işe verilen değer çok az. Bu alanda daha profesyonel bir yaklaşım olması gerektiğini ve yetiştirilmek üzere okullarda bölümler açılması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü sektörün hacmi çok büyük ve bu alanda yeterli bilgi ve donanıma sahip kişilerin yetişmesi zaman alıyor. E-ticaret alanında ise revnaonline.com olarak Bosch markalı ürünlerin satışını yapıyoruz. Mağazalarımızda olduğu gibi, orada da en hızlı ve güvenilir şekilde hizmet vermeye çalışıyoruz.
Sizin için markanız ne ifade ediyor? Neden bu marka bayiliğini tercih ettiniz, yöneticilerden beklentileriniz nedir?
Bosch markası bizim için çok değerli, çünkü ailemizin geçim kaynağını buradan sağlıyoruz. Ürün kalitesi ve çeşitliliği ile pek çok alanda faaliyet gösteren Bosch markası ile bu ailenin içinde olmaktan çok memnunuz. Bosch markası hem müşterilerine hem de biz bayilerine çok değer veriyor. Bu güvenle yolumuza devam etmekteyiz.
Mesleğinizin sürdürülebilir olması ve gelecekte de sürdürülebilir bir iş olabilmesi için düşünceleriniz nelerdir?
Bosch markası sürdürülebilir bir markadır. Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek beyaz eşya ürün gruplarında son teknolojiyi kullanarak, tüketicinin ihtiyacına uygun, hayatını kolaylaştıran ve gelecek nesillerin de ihtiyaçlarını karşılayan ürünler sunmaktadır.
Müşteri sayınızı arttırabilmek için sosyal medyada ne tür çalışmalar yapıyorsunuz?
İnternet üzerinde revnaonline olarak hem Instagram hem de YouTube için içerikler oluşturmaya çalışıyoruz. Ürünlerin tanıtım ve özelliklerini içeren videolarla müşterilere Bosch markasının tanıtımını yapıyoruz. Aynı zamanda mağazalarımızın görsellerini ve bilgilerini paylaşarak sosyal medyada yer edinmek istiyoruz. Mağazalarımızda olduğu gibi, online platformlarda da hızlı ve güvenilir hizmet vermeye gayret ediyoruz.
Bundan sonraki hedefleriniz nelerdir?
Revna şirketimiz ile markalaşmak ve şirketimizi daha kurumsal bir yapıya taşıyarak Bosch markası ile müşterilerimize en üst düzeyde hizmet vermek istiyorum. Perakendecilik anlamında yenilikleri ve teknolojik gelişmeleri de yakından takip ederek sektörde öncü ve yön belirleyen bir şirket olmak istiyoruz. Ziyaretiniz için öncelikle sizlere çok teşekkür ederiz. Bizlere derginizin bu sayısında yer verdiğiniz için çok memnun olduk. Son olarak, en büyük sermayenin güven olduğunu belirtmek istiyorum ve sağlığım el verdiği sürece çalışmaya ve geliştirmeye devam edeceğim.
İlk yorum yapan olun