2024’te ülkemiz ve genel anlamda ticaret için zor bir yılı geride bıraktık. Sektör olarak cirosal bazda büyümeler gerçekleşse de adet bazında düşüşler yaşandı. Tüketicilerimiz zorunlu ihtiyaçlar haricinde alım yapmaktan kaçındı. 2025 yılında enflasyon düşüş eğimine geçene kadar ki sürede ekonomideki zorluklar devam edebilir. Ancak yılın ikinci yarısında normalleşeceğini öngörüyoruz. Dijitsu olarak 2025 yılında yeni ürünlerimiz ile birlikte daha çok tüketiciye ulaşacak şekilde planlamalar yaptık. Özellikle satış sonrasında ve müşteri hizmetleri merkezi ile tüketicilere hak ettikleri kaliteli hizmeti sunmayı hedefliyoruz.
Popüler Makaleler
Hedefimiz Vestel’i global bir teknoloji şirketi olarak daha da büyütmek
“Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, yeni dönemde ‘küresel teknoloji şirketi’ olma hedefi doğrultusunda global yapıda üst düzey değişiklikler gerçekleştirdi. Bu kapsamda Vestel’in Türkiye, Orta Asya, İran, Irak, Suriye ve Kuzey Kıbrıs bölgelerinden sorumlu Satış Genel Müdürü, […]
Covid-19 ile birlikte buharlı temizleyicilerin ve UV-C ışınlı ürünlerin tüketiciler tarafından tercih edildiğini görüyoruz
Haier Europe Türkiye Ürün Yöneticisi Gökçe Dönmez Türkiye süpürge pazarından kısaca söz eder misiniz? Adet, ciro, pazar payları vb. alanlarda pazarın durumu ve büyüklüğü nedir? Türkiye elektirikli süpürge pazarı, yıllık yaklaşık 3 milyon adet satış […]
Döviz istikrarı korunursa 2022 yılı bizim açımızdan iyi geçer
2021 yılı sonu itibarı ile yıllık satışlarınızı, pandemi sebebi ile tüketiciler nezdinde ortaya çıkan talep artışlarını ve kur artışı ile doğan fiyat istikrarsızlığını nasıl değerlendiriyorsunuz? 2021 yılında beyaz eşya sektörüne yönelik dengesiz bir talep oluştu. […]
İlk yorum yapan olun