Sektörün ilde markalarının servis hizmetlerine yolculuğumuzda, mslektaşlarımızın samimi itiraflarına şahitlik ediyoruz.
YETKİLİ SERVİS, DERTLİ!
30 yıllık servisçi meslektaşlarımız, hiç bir dönemde bu kadar sahipsiz ve yönetim zafiyeti görmediklerine işaret ederler. İş modelleriyle ilgili bizden sonraki kuşaklara devretmek, evlatlarımıza yapılabilecek en büyük kötülük diyor ve ekliyorlar. Karlı bir sektör olmaktan çıktıklarını, fırsatını bulanların devir veya risklerini küçültüp sektörden uzaklaşmayı seçtiklerini görüyoruz. Süslü reklamlarla bezenmiş ürünlerin hizmetlerini sağlarken gösterdikleri özverilere rağmen günün sonunda enerjilerine karşılık alamayan bi dolu, çalışanlar. Sıklıkla değişen yönetimden dolayı, muhatapların ekip adaptasyonuna yansıyan olumsuzlar ve iş verimine etkilerini konuşuyorlar. İletişim teknolojilerinin çok hızlı güncellenmesine uyumda ekonomik yüklerin artması. Personel tutabilme, ihtiyacının karşılanabilmesi, işe adaptasyonu, verim alabilmedeki motivasyonları ve eksikliklerinden dert yanıyorlar.
KONULAR, KONULARI AÇIYOR,
DERTLER, SORUNLAR ve SERZENİŞLER…
- Markaya sadakat ve bağlılıkta erozyon
- İşe yatırım, (araç, dekorasyon, ekipman vs.)
- Marka Yöneticilerinin aidiyet eksikleri.
- Firmaların, yedek parça satışları, ek garanti ve diğer uygulamalarla ciro hedefleri
- Tüketici memnuniyetinin izlenmesindeki (taraflı kararlar) etkileri
- Sıklıkla değişen prosedür ve raporlama yükleri
- Eğitim giderlerinin servis sağlayıcılarına yüklenmesi
- Mesai kavramlarının çok ötesinde, performans talepleri
- Bayiler karşısındaki statülerinin korunamaması
- Hak edişlerin yıllarca değişmemesi
- Ürün taşımada karşılaşılan riskler ve personellerin koşullarının iyileştirilmemesi
- Genç girişimcilerin iş modeline ilgisizliği
- İllegal faaliyetlerden doğan zararın önlenmesine dair, marka yöneticilerinin kayıtsızlıkları
SUBLİMİNAL MESAJ:
Bu markaların bayileriyle yaptığımız görüşmede, içi kan ağlayan kıçı raptiyeli adamlardan bihaberler…
Bu işler, için için nöbet geçiren hastalıklı ruhlara dönmüş de haberleri yok.
Ya MARKA YÖNETİCİLERİ,
Siyasetin dili gibi, günü ve koltuğu kurtaran en karlı olanı.
İlk yorum yapan olun