Arzum, Arzum OKKA Ailesi ile Ambiente 2020 Fuarı’ndaki yerini aldı. Doğrudan fincana servis ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle bir ilk olan Arzum OKKA, Türk kahvesinde bir devrim yaratıyor. Her geçen gün aileye yeni üyeler ekleyen marka, en yeni üyelerini de ziyaretçilerle buluşturuyor. Kavrulma biçimi, pişirilme şekli ve sunumuyla 5 asırlık bir hikayenin kahramanı olan Türk kahvesi ile katılımcılara keyifli bir mola sunuyor.
Ambiente 2020 Fuarı’nın Yenilikçi Ürünü Arzum OKKA Grandio Duo!
İlk kez Ambiente 2020 Fuarı’nda lanse edilen Arzum OKKA Grandio Duo, Türk kahvesi ikramlarının en zahmetsiz ve keyiflihalini sunuyor. Tek seferde ister şekerli ister sade 10 fincan Türk kahvesi pişirebilmesiyle tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Arzum OKKA ailesi ağır ateşte, ideal kıvamda pişmiş, bol köpüklü OKKA’lı bir Türk kahvesi deneyimi ile ön plana çıkıyor. Dokunmatik paneli, sesli ve ışıklı uyarı sistemiyle de teknolojisinden söz ettiriyor. Pişirme teknolojisi sayesinde cezvenin soğumasını beklemek zorunda kalmadan arka arkaya istenildiği kadar Türk kahvesi pişirilmesine fırsat veren Arzum OKKA Grandio Duo, yoğun tempolu günlerin en büyük yardımcısı oluyor.
Bugüne dek Arzum OKKA, Arzum OKKA Minio, Arzum OKKA Minio Pro, Arzum OKKA Minio Duo, Arzum OKKA Grandio ve Türk kahvesi değirmeni Arzum OKKA Beangourmet seçenekleriyle evlerde, ofislerde, restoranlarda ve daha pek çok noktada gerçek Türk Kahvesi lezzetini sunan Arzum OKKA Ailesi, hızla dünyaya yayılmaya devam ediyor. Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı Arzum OKKA’nın global yolculuğu ile ilgili olarak; “Dünyada petrolden sonra en fazla ticari hacmi olan ürün kahve. Biz de ‘kahve seven herkes Türk kahvesine şans verecektir’ inancıyla yolumuza hızla devam ediyoruz. Neden dünyanın dört bir köşesinde Türk kahvesi olmasın ki? Buradaki en önemli nokta; sadece ürün ihraç etmemek, kültürümüzü de ihraç etmek. Arzum OKKA markamız işte tam olarak bunu hedefliyor; Türk kahvesinin ideal lezzetini, en zahmetsiz haliyle dünyanın her yerine taşıyabilecek teknolojik özelliklere sahip. Türk kahvesi, sunumuyla ve kültürel geçmişiyle oldukça bütünleşen bir kahve. Tüketicilere teknolojimizi sunarken kültürünü de paylaşıyoruz. Sadece evlerde ve ofislerde değil büyük restoranlarda da olmak üzerine çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. Restoranlar ve kahve zincirleri burada önemli bir nokta. Önemli olan tüketicilerin keşfettiği bir tadı evlerine taşıyabileceklerini bilmeleri. Tüm bu noktalar Arzum OKKA’nın global yolculuğunu hızlandırıyor. Arzum OKKA ile Ambiente Fuarı’nda bu yıl 6.kez yer alıyoruz. Daha ilk günden yoğun bir ilgiyle karşılaştık. Bu, bizim için büyük bir mutluluk” dedi.
İlk yorum yapan olun