Tüketiciyi iyi motive etmeliyiz

Birol Şengel; “Tüketicilerimizde izolasyon ve sonrasında temel ihtiyaçlar dışında haklı bir tasarruf eğilimi ve talep azalması görüyoruz. Ülkemiz ve insanlarımızın geleceği için daha yaratıcı, daha verimli çalışarak, tüketiciyi iyi motive etmeliyiz. Tüketicinin yeni normalden beklentisi artık evde kalmamak.” Tüketici markalardan evde kalma söylemleri yerine, yeni normali koruyacak güvenlik önlemleri hakkında öneriler duymak istiyor.

Pozitera’nın ülkenin tamamına yayılan büyük bir aile olarak, çok çalışmaya, üretmeye ve sorumluluk almaya hazır olduğunu belirten Pozitera Perakende Geliştirme Hizmetleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Birol Şengel “Büyük umutlarla başladığımız bu yılın 2. çeyreğinde yaşadığımız tüm olumsuzluklara rağmen bu yılı kaybetmemeye kararlıyız. Ülkemiz ve insanlarımızın geleceği için daha yaratıcı, daha verimli çalışarak, tüketiciyi iyi motive etmeliyiz.Biz ülkenin tamamına yayılan büyük bir aile olarak, çok çalışmaya, üretmeye ve sorumluluk almaya hazırız. Araştırmalar gösteriyor ki; insanlar kendi başının çaresine bakmak amacıyla yaratıcı yerel çözümler üretmeye çalışacak. Pek çok mikro girişim ortaya çıkacak. Ülkemizin ekonomisini ayakta tutabilmek ve daha ileri taşıyabilmek için bu atılımları hem maddi hem manevi olarak elimizden geldiğince desteklemeliyiz. Teknolojik altyapı kurmaları için gereken vizyon desteğini ve teknik yardımları esirgememeliyiz.” dedi.

Tüketici markalardan evde kalma söylemleri yerine, yeni normali koruyacak güvenlik önlemleri hakkında öneriler duymak istiyor.

Tüketici araştırmalarını çok yakından takip ettiklerini ifade eden Şengel “Bugünler evde kal iletişimi yaptığımız günlerden bile daha önemli. Hem tüketicinin ve ülkemizin ekonomik geleceğini korumak, hem de birlikte çalıştığımız markalarımızın süreçten daha sağlam çıkmasını destekleyebilmek için doğru adımlar atmak temel amacımız. Tüketici davranışlarına göre, tüketicinin yeni normalden beklentisi artık evde kalmamak. Kendilerini pandemi karşısında verdikleri savaşı kazanmış hissetmek istiyorlar. Markalardan evde kalma söylemleri yerine, yeni normali koruyacak güvenlik önlemleri hakkında öneriler duymak istiyorlar. Beklentiler arasında en çok, alışveriş yapıp sosyalleşebilecekleri alanların hijyen önlemlerinin garanti edilmiş olması ihtiyacı var.” dedi.

Alışverişlerini e-ticaret üzerinden yapmak yerine; markalarla-ürünlerle tekrar fiziksel ilişki kurmak isteyen tüketiciler mevcut…

Birol Şengel; “Tüketici, markalardan promosyon ve indirimlerle destek vermesini bekliyor. Önümüzdeki iyileşme günlerinde tüketiciyi ihtiyaç duyduğu tasarruf konusunda desteklemek, yerel mağazalarda alışverişi arttıracak kampanya fırsatları yaratıp hem alıcıyı hem satıcıyı korumak bizlere düşen önemli görevler arasında.” dedi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*