Türkiye’de en çok eve giren bulaşık deterjanı markası* Finish, daha az kimyasal ile maksimum güç ve mükemmel parlaklık sağlayan yeni ürünü Quantum Max ile Siemens’in yenilikçi iSensoric teknolojisi “Yarının Suyu” için güçlerini birleştirdi.
“Finish Quantum Max ve Siemens varken musluklar açılır mı, bulaşıklar sudan geçirilir mi?”
RB Türkiye Hijyen Pazarlama Direktörü Tarık Bayar, Finish ve Siemens’in su tasarrufu ve kaynakların korunması için sahip oldukları anlayışın birleştiğini söyledi: “Finish markamızla iki yıldır Yarının Suyu hareketimiz çerçevesinde önemli iş birlikleri yapıyoruz. Su tasarrufu konusunda dünyada saygınlığı herkes tarafından kabul gören Siemens ile yaptığımız ortak girişim, markalarımızın tüketiciye verdiği en önemli mesajı barındırıyor. Yarının Suyu için hep birlikte harekete geçmeliyiz.”
Siemens Ev Aletleri’nin sunduğu iSensoric teknolojisine sahip bulaşık makinelerinin, elde yıkmaya göre 57 litre su tasarrufu sağlayarak, yalnızca 6.5 litre su kullandığını hatırlatan BSH Pazarlama Direktörü Hilal Eksel Merter, “Siemens Ev Aletleri, yenilikçi teknolojiyi odağına alarak geleceğin ev yaşamına yön veren bir marka. Akıllı sensor çözümümüz iSensoric ise sürdürülebilir teknolojinin kaynağı. Doğru deterjan miktarını otomatik olarak tespit ederek doğru şekilde kaynak kullanımı sağlıyor. Siemens’in üstün teknolojisini ve Finish’in hijyen gücünü birleştirerek Yarının Suyu için el ele verdik. Böylece kullanıcılarımız da bu seferberliğe katılarak günlük hayatın içerisinde Yarının Suyu için verimliliğe katkı sağlamış olacak.” dedi.
Merter “Yarının Suyu” Projesine destek kapsamında Siemens iSensoric Bulaşık Makinesi alanlara bir yıl boyunca kullanabilecekleri Finish deterjan hediye edileceğini sözlerine ekledi.
İpsos Hane Paneli Penetrasyon Verisi, 2019
SN258I06JT modeli bulaşık makineleri 6.5 lt su tüketmektedir.
Reklam Filmi: https://www.youtube.com/watch?v=iZTx1MVOfPg
Finish & Siemens – Kapanan Musluk TVC Künye
Reklamveren: Finish
Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
Marka Ekibi: Cem Oğuzcan, Harun Çeliksoy, Göksu Balmuk
Medya Ekibi: Başak Malçok
Stratejik Partner: Siemens
Pazarlama Direktörü: Hilal Merter
Marka Ekibi: Ekin Sarfati, Dilge Kimiran Ihlamur
Reklam Ajansı: Havas İstanbul
CCO: Ergin Binyıldız
ECD: Volkan Dalkılıç
Kreatif Ekip: Ömer Ceran, Hasan Yıldırım, Ertürk Düzel, Melike Erdemir
Ajans Prodüktörleri: Sıla Salgın, Gözde Bilir
Müşteri İlişkileri Direktörü: Berk Yılmaz
Müşteri İlişkileri Ekibi: Hare Lilya Ganiç, Asya Biçer, Doğuş Savu, İrem Aycı
Dijital Grup Başkanı: Zihni Başsaray
Dijital Stratejist: Ulaş Olkun
Dijital İçerik Yazarı: Yasemin Küçük
Medya Direktörü: Didem Demiralp
Medya Direktör Yardımcısı: Nevin Nebioğlu
Medya Süpervizorü: Tekin Timoçin
Medya Planlama ve Satınalma Ekibi: Onur Güner, Tuğyan Şendil, Ülkü Şimşek
Dijital Medya Direktörü: Zeynep Satış
Dijital Medya Ekibi: Ege Esen, Beyza Alçiçek, Aybüke Başünal
Prodüksiyon Şirketi: Mental Film
Prodüktör: Enis Özkul, Duygu Akyol
Yönetmen: Kuntay Alpman
Görüntü Yönetmeni: Alp Korfalı
Müzik Yapım: 3K1A Music
Post Prodüksiyon: İmaj
İlk yorum yapan olun