Dünyanın lider beyaz eşya üreticisi Haier Group

Tüketici ihtiyaçlarına yenilikçi teknolojilere sahip ürün gruplarıyla cevap veren ev aletleri sektöründe dünyanın en büyük üreticilerinden biri olan Haier, 1984 yılında Çin’in Qingdao şehrinde kuruldu ve 1993’te Şangay Borsası’nda işlem görmeye başladı. Global bir Fortune 500 şirketi olan Haier Group; Haier, GE Appliances, Fisher & Paykel, AQUA, Casarte, Leader, Candy ve Hoover gibi birçok global güçlü markaya sahiptir. Haier’in global liderlik ünvanının temelinde coğrafi stratejiler, güçlü markalar ve sınıfında lider inovatif ürünler yer almaktadır. Global bir pazar araştırma kuruluşu olan Euromonitor’a göre Haier, 2019 yılında küresel satışlar baz alındığında
dünyanın en büyük ev aletleri markasıdır. Dünya çapında 122 adet üretim tesisi ve 70.000 çalışanı bulunan Haier, yaklaşık 160 ülkede tüketicileriyle buluşmaktadır. 2019 yılı başında Avrupa pazarında büyüme hedefi ile İtalyan Candy Hoover Group’u bünyesine katmış olan Haier, tüketicileriyle yeni coğrafyalarda buluşmaya devam etmektedir. 2019 yılında Haier Group bünyesine katılan Candy Hoover’in temelleri, 1945 yılında İtalya’da Fumagalli ailesi tarafından atıldı. İleri teknolojili, yüksek performanslı ve çevre dostu ürünlere sahip olan Candy Hoover Group, Avrupa’da solo ve ankastre gruplarında küçük ve büyük ev aletleri pazarının önde gelen firmalarından biridir. Candy Hoover Group’un Candy, Hoover ve Rosieres olmak üzere üç uluslararası markasının yanında birçok yerel markası da bulunmaktadır.

HAIER GROUP’UN TÜRKİYE’DEKİ ÇOKLU MARKA STRATEJİSİ
Dünyanın dört bir yanında çoklu marka stratejisiyle rekabet eden Haier, Avrupa’dan sonra şimdi de Türkiye pazarında çoklu marka stratejisini kurmak için hazırlanmaktadır. Haier Group’un çoklu marka stratejisinin temelinde, farklı ihtiyaç gruplarının önceliklerini ve ihtiyaçlarını eksiksiz karşılama isteği yer almaktadır. Haier Group, Türkiye’de 10 seneden fazla
zamandır operasyonlarını sürdürdüğü Hoover markasının yanı sıra, en son teknolojilerle donatılmış premium ürünleri bulunan Haier ve İtalyan zarafetine sahip, kullanım kolaylığı yüksek Candy markasıyla konumunu daha da sağlamlaştırmaktadır.

HAIER: PREMIUM ÜRÜN DENEYİMİ

Premium ürün tasarımı, IoT odaklı ürünleri ve tüketici deneyimini ana odağı haline getirerek faaliyet gösterdiği pazarlarda Haier, büyük fark yaratan öncü bir marka konumuna gelmiştir. Premium tüketici ihtiyaçlarını kusursuz şekilde karşılayabilmek adına Haier, sunmuş olduğu geniş soğutucu, yıkayıcı ve pişirici ürün gamıyla tüketicileriyle buluşmaktadır. Tek kapılı buzdolabından 5 kapılıya, 60 cm genişlikten 1 m genişliğe varan çok çeşitli buzdolabı ürün yelpazesi sunan Haier, 2016 yılında Frescher Techs teknolojisi altyapısını ürünlerine entegre etmiştir. Haier, 2018’de yiyeceklerin tazeliğini koruyup daha iyi saklanması için optimum çözümler sunacak şekilde tasarladığı Iconic Black ve Iconic Glass serilerini tanıtarak beklentilerin üstüne çıkmıştır. Frescher Techs özeliği ile entegre olan bu yeni soğutucu serisiyle Haier, tüketicilerinin yüksek performans ve yüksek estetik beklentilerini fazlasıyla karşılamaktadır. Haier buzdolaplarında bulunan Instaswitch Freezer özelliği, ihtiyaca göre dondurucu bölme sıcaklığını -26°C ile 0°C arasında değiştirebilmektedir. Haier, geniş buzdolabı ürün seçeneklerinin yanı sıra şarap soğutucu grubunda da öncü konumda yer almaktadır. Haier, soğutucu ve yıkayıcı ürün gruplarında bulunan patentli ABT Treatment (Antibacterial Treatment) teknolojisiyle, günümüz tüketicisini, önceliği sağlıklı yaşam olan ürünleriyle buluştururken, bakteri oluşumunu engelleyen bu teknolojiyle tüketicisinin hijyen beklentisini en üst düzeyde karşılamaktadır. Ayrıca, rekortmen kapasiteli Super Drum ve Duo Dry kurutmalı çamaşır makineleriyle 15 KG yıkama ve 9 KG kurutma kapasitesine varan geniş kapasite rahatlığı sağlamaktadır. Haier’in özel Steam Treatment fonksiyonu, kıyafetlere sağladığı buharlı bakımla, profesyonel bakımı evlere taşımaktadır. Ayrıca patentli i-Refresh ve i-Refresh Pro teknolojileriyle, temizlik esnasında kullanılan UV ışınları sayesinde kıyafetleri derinlemesine temizlerken, kırışıksız ve kokudan uzak yeni gibi görünen çamaşırlar sunmaktadır.

SÜPÜRGENİN MUCİDİ VE BEYAZ EŞYA UZMANI HOOVER

Süpürgenin mucidi Hoover, geliştirdiği ileri teknolojili, yüksek performanslı ve enerji tasarruflu ürünleri sayesinde 112 yıldır tüketicileriyle buluşmaktadır. Hoover, Candy Group bünyesine katıldığı 1995 yılından beri farklı ürün gruplarıyla, Avrupa pazarında hizmet vermektedir. Hoover, maksimum kapasiteli ve akıllı bağlantılı ürünleriyle, tüketici güvenini odak noktasına alırken, güçlü yıkayıcı, pişirici, soğutucu ve elektrikli süpürge ürün gruplarıyla tüketicisinin yaşam tarzına uyan kaliteli ve ileri teknolojili ürünler sunmaktadır. Evinde konfor ve şıklık arayan şehirli teknoloji tutkunlarının tercihi Hoover, tüketicilerine vermiş olduğu performans ve güven sözünü geniş ve ileri teknolojili ürün gamıyla yerine getirmektedir. Hoover’in güçlü yıkayıcı ailesinde bulunan çamaşır makineleri, kurutmalı çamaşır makineleri ve kurutma makineleri, akıllı bağlantıları sayesinde uzaktan yönetilebilmekte ve sunduğu hijyen programlarıyla fark yaratmaktadır. Hoover çamaşır makinelerinin sunduğu 9 KG’dan 13 KG’a kadar rekortmen kapasiteler sayesinde tüm çamaşırlar rahatlıkla yıkanmaktadır. Hoover çamaşır makinelerinde bulunan KG sensörü sayesinde makineler, harcanacak ideal su ve deterjan miktarını belirleyip tasarruf sağlamaktadır. A+++ (-%50’ye varan) yüksek enerji verimlilik seviyesinde çok az enerji harcayan Hoover çamaşır makineleri, inverter motoru sayesinde de oldukça sessiz çalışmaktadır. Akıllı bağlantılarıyla, kullanıcılarının alışkanlıklarını anlayıp, her ihtiyaca göre program önerileri sunan Hoover çamaşır makineleri, kullanım ve bakım önerilerinde de bulunmaktadır. Farklı kurutma teknolojileriyle donatılmış Hoover kurutma makineleri, çamaşırları toz, duman, egzoz, gün ışığı gibi dış etkilere maruz bırakmadan maksimum hijyenle kurutmaktadır. Isı pompalı, yoğuşturmalı ve hibrit ürün seçenekleri, farklı ihtiyaçlara ve farklı önceliklere sahip tüketicilere, beklentilerinin ötesinde kurutma deneyimi yaşatmaktadır. Geniş ürün gamıyla farklılaşan Hoover, 8 KG’dan 11 KG’a kadar kurutma kapasitesi seçeneği sunmaktadır. Hoover kurutma makineleri 30 dakikadan başlayan hızlı kurutma seçenekleriyle zaman tasarrufu sağlarken, kurutma programlarında bulunan dolap kuruluğu, askı kuruluğu, ütü kuruluğu gibi istenilen farklı kuruluk seviyesinin seçilebilmesiyle tüketicilerin hayatını kolaylaştırmaktadır. Alerji problemi olan tüketiciler, Hoover kurutma makinelerinin ev tozu ve akarlarını azaltmasıyla hem de özel antialerji programıyla daha iyi ve sağlıklı hissetmektedir. Hoover, sunmuş olduğu güçlü yıkayıcı ve pişirici ürün gruplarının yanı sıra Türkiye pazarında toz torbasız ve dikey şarjlı elektrikli süpürge kategorileriyle de tüketicileriyle buluşmaktadır. Hoover, 2020 sonunda daha yüksek enerji verimliliğine sahip, daha yüksek performanslı ve kullanıcı dostu yeni yıkayıcı grubu ürün serilerini tüketicilerin beğenisine sunacaktır.

İTALYAN CANDY

70 yılı aşkın tecrübesiyle Avrupa’nın önde gelen İtalyan beyaz eşya markası Candy, akıllı internet bağlantısı, sade ve şık tasarımlı ürünleriyle kullanım kolaylığı sağlamaktadır. Candy, yıkayıcı, pişirici ve soğutucu ürün gruplarıyla, ailesi ve sevdikleriyle daha fazla zaman geçirmek isteyen tüketicilerin hayatını kolaylaştırmaktadır. İtalyan çizgisini 70 yıldır tüketicisinin hayatına taşıyan Candy, beyaz eşya endüstrisinde Avrupa’nın önde gelen ve güvenilen markası konumundadır. Uzun yıllar süren deneyimi sonucunda Candy, tüketicinin günlük yaşamını kolaylaştırmak için tasarladığı ergonomik ve akıllı yenilikleri sayesinde birçok başarıya imza atmıştır. Candy, 2014 yılında mobil uygulama aracılığıyla uzaktan yönetilen ‘simply-Fi’ teknolojisini geliştirip ürünlerine bu uzaktan kontrol edebilme özelliğini entegre etmiştir. Candy, Avrupa’da edindiği başarısını, Türkiye pazarına da taşımaktadır. Türkiye’de solo yıkayıcı ürün gruplarından sonra, şimdi de pişirici ürün gruplarını tüketicisinin beğenisine sunmaktadır. İtalyan şıklığı, kullanıcı dostu arayüzü ve ergonomik tasarımının yanı sıra erişilebilir fiyatlarıyla Candy, Türkiye pazarında da hızla tüketicisinin güvenini kazanmaktadır. Yıkayıcı ürün gamında bulunan Rapido serisi, sunmuş olduğu hızlı yıkama ve kurutma programlarıyla günümüzde zamanla yarışan tüketicinin en önemli yardımcısıdır. Brava bulaşık makinesi serisi, sadece 39 dakikada A sınıfı bulaşık yıkama performansı sunarak, tüketicisinin zaman ve hijyen yönünden beklentilerini karşılamaktadır. Candy, tüketicisi için akıllı fikirler, çözümler ve kullanımı kolay ürünler sunmaktadır.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*