İster açık ister demli, ister ince belli bardakta ister kupada… Siz çayınızı nasıl seversiniz? Goldmaster’ın Dünya Çay Günü videosu, lezzetiyle olduğu kadar kültürüyle de vazgeçilmezimiz olan çay tutkusunu her haliyle yansıtıyor. Damlatmayan ağız tasarımı, 1 litre demlik- 2 litre hazne kapasitesi, otomatik sıcak tutma özelliği ve eli tam kavrayan tutma kulplu tasarımıyla markanın en çok ilgi gören ürünlerinden olan Goldmaster Akasya Çay makinesi de reklamdaki yerini alıyor. Doğal taşların gücünden ilham alan renklerle yenilenen Akasya Çay Makinesi, gül kurusu, mat kiremit ve mat siyahın da aralarında bulunduğu 8 yeni rengi ile mutfaklarla buluşuyor.
Popüler Makaleler
2020 hızlı aksiyon aldığımız ve satışlarımızın yoğun olduğu bir dönem oldu
GoldMaster Genel Müdürü Sinan Bora, sektörle ilgili son gelişmeleri Dağıtım Kanalı dergimizle paylaştı. […]
Tüketicilerin niş alanlardaki talep ve istekleri artacak
Kahve makinası sektörü pazarında, 2021 yılına göre, son aylarda yaşanan küçülmenin sizce sebepleri nelerdir? Türk kahve makinesinin özeline girersek pazarın standart ürünlerde doygunluğa ulaşması, birçok evde yer alıyor olması ve diğer profesyonel segmenteki kahve makinelerinde […]
Kablosuz modeller, emiş gücü ve şarj kullanım süresinden kaynaklı olarak tüketicilerin detaylı temizlik ihtiyaçlarına en iyi çözümü sunuyor
GoldMaster Genel Müdürü Sinan Bora Türkiye süpürge pazarından kısaca söz eder misiniz? Adet, ciro, pazar payları vb. alanlarda pazarın durumu ve büyüklüğü nedir? Son yıllarda Türkiye pazarında en hızlı büyüyen sektörlerin başında “elektrikli küçük ev aletleri” gelmektedir. […]
İlk yorum yapan olun