Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt, Türkiye’de yeni konumlarda teknolojiseverlerle buluşmaya devam ediyor. Pandemi koşullarında dahi hem yeni mağazalar açan hem de mevcut mağazalarını yenileyen MediaMarkt Türkiye, son olarak da İstanbul’da Torium AVM’de yeni mağazasının açılışını gerçekleştirdi. Açılışta teknolojiseverlere özel indirimler de sunuldu.
Açılışta konuşan MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar MediaMarkt olarak online ve fiziksel mağaza pazarlama stratejilerini bir bütün olarak ele aldıklarını, yatırımlarını da bu doğrultuda gerçekleştirdiklerini söyledi. Acar “Pandemi sürecinde online mağazamız mediamarkt.com.tr ile oldukça başarılı bir performans sergiledi, bununla birlikte MediaMarkt olarak fiziksel deneyimin öneminin de farkındayız. Biz; farkımızı sunduğumuz deneyimle yaratıyoruz, mağazalarımızda da teknolojiseverlere “en iyi deneyimi” yaşatmayı hedefliyoruz. Yani onlara sadece ürün satın alabilecekleri bir mağaza sunmuyor, onlara; ürün hakkında uzman kişilerden bilgi alabilecekleri, en doğru yönlendirmelerle ürün alternatiflerini öğrenebilecekleri, istedikleri ürünü deneyimleyebilecekleri, sadece satış öncesi ve sırasında değil satış sonrasında da çeşitli hizmetler alabilecekleri bir mağaza ortamı sunuyoruz. Bu nedenle mağazalarımıza yatırım yapmaya, sunduğumuz imkanları iyileştirmeye ve yarattığımız istihdam ile topluma katkı sağlamaya devam edeceğiz” diye konuştu.
İlk yorum yapan olun