BSH Türkiye, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında çocuklarla bir araya geldi

BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın ve BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi Kurumsal İletişim Direktörü Burçin Girit, Geleceği Kodlayanlar Projesi’nin yıldızları olan öğrencilerle bir araya geldi. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen etkinlik BSH Türkiye’nin YouTube ve Facebook hesapları üzerinden canlı olarak yayınlandı.

Türkiye’de Bosch, Siemens, Gaggenau ve Profilo markalarıyla üretim yapan ve geleceği şekillendiren teknolojilere imza atan BSH Türkiye, yarınının geleceği olan çocuklara yönelik, başta Geleceği Kodlayanlar projesi olmak üzere çeşitli çalışmalarla önem ve destek vermeye devam ediyor.BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın ve BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi Kurumsal İletişim Direktörü Burçin Girit, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı çocuklarla birlikte kutlamak için Geleceği Kodlayanlar Projesi’nin yıldızları olan öğrencilerle bir araya geldi.

YouTube ve Facebook’tan canlı yayın

22 Nisan günü saat 16:00’da gerçekleştirilen ve BSH Türkiye’nin YouTube ve Facebook hesaplarından canlı yayınlanan etkinliğe katılan öğrenciler ve eğitmenleri Fuat Tosun, Geleceği Kodlayanlar projesinde öğrendiklerinin hayatlarına nasıl yansıdığını anlattı ve bu projeye 2017 yılından beri destek veren BSH Türkiye’ye teşekkür etti.

BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın ve BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi, Kurumsal İletişim Direktörü Burçin Girit, BSH Türkiye’nin, çocukların ve gençlerin 21. yüzyılın temel becerileriyle donanmalarına destek vermek amacıyla hayata geçirdiği Geleceği Kodlayanlar projesi kapsamında etkinliğe katılan yıldız öğrencilere sorular yöneltti. Sorular kapsamında öğrencilerden ve eğitmenlerinden başta 23 Nisan’ın çocuklar için nasıl bir anlam ifade ettiği olmak üzere, projede aldıkları eğitimler ile oyun ve kodlama projeleri konularındaki kazanımları hakkında bilgi alındı.

BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle çocuklarla birlikte olmanın kendisini çok heyecanlandırdığını belirterek,’’BSH Türkiye olarak çocuklarımızın geleceğimizin inşasındaki kritik rollerini biliyor ve bu doğrultuda çalışmalar yürütmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Geleceği Kodlayanlar Projesi de bu çalışmalarımızın önemli bir göstergesi. BSH Türkiye olarak Geleceği Kodlayanlar projemizle pandemi gibi büyük engellere rağmen sürdürülebilir şekilde ilk günden bu yana kesintisiz çalışıyoruz. Çünkü gelecek için en büyük umudumuz olan çocuklarımıza kodlama, elektronik, robotik, uygulama tasarımı gibi alanlarda yetkinlik kazandırmanın gerekliliğinin çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Bu noktada bir kez daha projede emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma ve projemize katılım sağlayan tüm öğrencilerimize teşekkür ediyorum.’’ dedi.

BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi, Kurumsal İletişim Direktörü Burçin Girit, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı öğrencilerle birlikte kutlamanın çok değerli olduğunu ve çocuklardan ilham aldıklarını söyleyerek, ‘’Teknoloji ve kod okuryazarlığını yaygınlaştırmak, yazılım alanında çocuklarımızın geleceklerine değer katmak gayesiyle yola çıktığımız Geleceği Kodlayan projesinin bu noktaya geldiğini görmek çok gurur ve mutluluk verici. Teknoloji üreten bir şirket olarak çağımızın gerekliliği olan teknoloji okuryazarlığı konusuna olan desteğimizi Geleceği Kodlayanlar projesi ile sürdürmeye ve daha fazla çocuğumuzun hayatına dokunmaya devam edeceğiz.’’ dedi.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle, BSH Türkiye, 24 şehirden toplam 41 farklı kardeş okulun katılımıyla gerçekleştirilen Geleceği Kodlayanlar projesi kapsamında tüm kardeş okullarda bulunan 337 öğrenciye robotik, kodlama ile ilgili çocuk kitapları hediye etti.

Geleceği Kodlayanlar Projesi hakkında

BSH Grubu’nun dünya çapındaki en büyük üretim merkezi ve en önemli üç Ar-Ge Merkezinden biri olan Çerkezköy Üretim Tesisleri’nde kurulan BSH Makers Lab’de (Kodlama Laboratuvarı), Aralık 2017’den bu yana, Kodluyoruz Derneği ile ilköğretim ve ortaöğretim öğrencilerine yönelik kodlama, elektronik, robotik, 3D tasarım, mobil uygulama geliştirme ve algoritmik düşünce alanlarında eğitimler veriliyor. Çocuklar ve gençler yaş gruplarına uygun olarak Scratch, mBlock, Arduino IDE ve App Inventor programları ile algoritmik düşünce ve kodlamaya giriş yaparken kendi uygulamalarını da geliştirebiliyor. 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*