Dijital ticaretteki trendleri, yenilikleri ve önümüzdeki dönemde bizleri nelerin beklediğini anlatan Akinon Head Of Growth Onur Levent, e-ticaret dünyasında çığır açan headless commerce uygulamalarından örnekler verdi. Levent, ayrıca 2020 yılının e-ticaret rakamlarıyla sektörün analizini yaparak, 2021 ve sonrası için projeksiyonlarıyla herkesin merak ettiği konulara ışık tuttu.
“Pandemi ile artan talebin ihtiyaçlarını ve çoklu kanalın önemini bir kez daha anladık” diyen MedaiMarkt Global COO’su ve MediaMarkt Türkiye’nin CEO’su Yenal Gökyıldırım deneyimin her zamankinden önemli olduğu bu dönemde, müşterinin ulaştığı online ve offline tüm kanalları doğru yönetebilen, fiziksel mağaza yatırımlarına da devam ederek müşteri ile buluşma noktalarının fonksiyonunu genişleten markaların büyük başarı elde edeceğinden bahsetti.
“Never Normal! Artık “Normal” Yok! diyen Fütürist ve yazar Peter Hinssen, “VACINE” adını verdiği formülle firmaların bu döneme nasıl adapte olabileceğinden söz etti. Hinssen, belirgin olan tek şeyin ‘belirsizlik’ olduğu bu dönemde ‘hız, çeviklik, yaratıcılık, inovasyon, bağlantı ve deneyimlemeden’ oluşan formülün nasıl uygulanması gerektiğini güncel örneklerle aktardı.
“Çin ve Türkiye’nin birer önemli yükselen piyasa ülkesi ve G20 üyesi, Bir Kuşak Bir Yol’un ortak inşasında iki iş birliği ortağı” olduğunu söyleyen Çin İstanbul Başkonsolosu Cui Wei, Çin Türkiye Stratejik İş Birliği İlişkilerinin içeriğinin sürekli olarak zenginleştiğini anlattı.
Türkiye’nin nabzını tutan, MÜSİAD ve TÜSİAD ilk kez Perakende Günlerinde birlikte yer aldı. Moderatörlüğünü Murat Kolbaşı’nın yaptığı ‘Rekabet Gücü Yüksek Türkiye için’ başlıklı oturumda MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan ile TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Simone Kaslowski Türkiye’nin uluslararası arenada rekabet gücünün daha da arttırılması için neler yapılması gerektiğini paylaştılar.
İlk yorum yapan olun