Geleneksel ve internet mağaza alt yapımızı güçlendirmek için yatırımlarımız devam edecek

“Yerel ve ulusal market zincirlerine ek olarak cash & carry kanalında bireysel müşterilerimize ve ev dışı tüketim hizmeti veren profesyonellere de hizmet sağlıyoruz. İstegelsin, Trendyol, gittigidiyor ile hepsiburada online satış kanalları ve pazar yerlerinde de geniş kahve ürün portföyümüzle bulunuyoruz.”

Tchibo Satış Direktörü Cenk Rodoslu

Mağazalarınız ve internet mağazanız dışında artık birçok noktada Tchibo ürünlerini görüyoruz. Gelişen satış ağınızdan söz eder misiniz?

Tchibo’nun özünde kahve tutkusu ve yenilik var. Bu tutkuyla Türkiye’de 16 yıldır faaliyet gösteriyoruz. Ülkemizin birçok noktasında yer alan mağazalarımız ve 7/24 hizmet veren www.tchibo.com.tr internet mağazamız aracılığıyla müşterilerimizle buluşuyoruz. Aynı zamanda çok sevilen yeni konseptimiz Tchibo Barista mağazalarımız ile de İstanbul’da Akaretler ve Bahariye’de misafirlerimizle bir araya geliyoruz.

Gerçek kahve lezzeti sunan bir marka olarak kahve severlerin ve farklı kahve çeşitlerini keşfetmek isteyenlerin sayısının günden güne artmasını gözlemliyoruz ve bundan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Tchibo kahvelerimize müşterilerimizin daha kolay ulaşmasını sağlamak için kahve odaklı iş birliklerimizi artırıyoruz. Özellikle son yıllarda mağaza operasyonlarımızın yanı sıra yeni iş birlikleri ve projelerle büyüdüğümüzü ifade edebiliriz.

Bu alanda ne gibi yenilikler oldu?

Migros, Macrocenter, CarrefourSA, Çağdaş, Onur, Mopaş gibi marketler zincirleri ile iş birliği halindeyiz. Geçtiğimiz yıl CarrefourSA ile işbirliğimizi güçlendirdik. Yakın zamanda da Metro ile bir işbirliğimiz oldu. 36 Metro Market’te Tchibo kahve ürünlerine kolayca ulaşabiliyor. Yakın zamanda online satış kanallarımıza yemeksepeti ve banabi’yi de ekledik.

Yerel ve ulusal market zincirlerine ek olarak cash & carry kanalında bireysel müşterilerimize ve ev dışı tüketim hizmeti veren profesyonellere de hizmet sağlıyoruz. İstegelsin, Trendyol, gittigidiyor ile hepsiburada online satış kanalları ve pazar yerlerinde de geniş kahve ürün portföyümüzle bulunuyoruz. Ayrıca Media Markt, Arçelik ile iş birliklerimiz var. Geçtiğimiz yılın önemli gelişmelerinden biri de Petrol Ofisi ile yaptığımız iş birliği oldu. 48 ilde bulunan 200’ü’ı aşkın Petrol Ofisi noktasında sıcak kahvelerimizi müşterilerimizle buluşturduğumuz Tchibo 2 Go konsepti ile yer alıyoruz.

Önümüzdeki dönemde satış kanallarınızı daha güçlendirmek için neler yapmayı düşünüyorsunuz?

Pandemi sürecinde özellikle perakende sektöründe ve müşterilerimizin satın alma süreçlerinde birçok değişiklik meydana geldi. Bu değişiklikleri projelerimizin seyri için çok önemsiyoruz. Bu bakımdan yakından takip ediyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarınızı gözlemliyoruz. Mağazalarımızın kapalı olduğu dönemde güçlü bir alt yapıya sahip internet mağazamız ve genişleyen satış kanallarımızın avantajını kullandık, müşterilerimize her kanaldan ulaştık. Geleneksel ve internet mağaza alt yapımızı güçlendirmek için yatırımlarımız devam edecek.

Aynı zamanda müşterilerimizle daha fazla noktada buluşmayı ve satış kanallarımızı büyütmeyi hedefliyoruz. Kahve odaklı proje ve işbirliklerimiz hız kesmenden devam edecek.

Sizi kısaca tanıyabilir miyiz? Tchibo’da ne kadar süredir görev alıyorsunuz bahseder misiniz?

2001 yılından itibaren perakende sektöründe yönetici olarak görev almaya başladım. 2016 yılından bu yana ise Tchibo’da Satış Direktörü olarak çalışıyorum. Sorumluluk alanlarım modern ve geleneksel kanal, ev dışı tüketim kanalı, ihracat ve yeni satış kanalları.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*